Hi meiden, Na drie rondes clomid zonder succes, heb ik met 150mg eindelijk een eigroei!! Mijn ei was gisteren op CD 17, 21,1 mm. Nu heb ik sinds vrijdag elke n8 geklust... Ik ben zo bang dat ik de sprong mis. De fertiliteitsarts verwachtte in t weekend al de sprong.. Maar hij is is mooi door gaan groeien... Moet ik vanavond weer klussen? Voor t geval mijn ei 23,1mm is misschien? Ps. Mijn man heeft veel en sterke zwemmers is uit t zaadonderzoek gebleken.... Help!!! Ps. Na t vrijen blijf ik 1min liggen, vervolgens ga ik plassen en wassen.
Ik weet het niet, maar is het niet handiger ietsjes langer te blijven liggen? Na 1 min voel ik nog wel het een en ander ehm.. weg lopen zeg maar Maar als jullie nu in ieder geval om de dag klussen, dan zou het in theorie wel moeten lukken. Zaadcellen zijn een aantal dagen 'houdbaar' hihi en elke dag verplicht klussen lijkt mij ook niet echt leuk. Het is wat anders als jullie het gewoon graag elke dag doen, dan vooral zo doorgaan maar anders zou ik zeggen, geef het even een nachtje rust en ga morgen weer lekker een klusdagje doen. Jullie hebben gisteren toch nog geklust.
ik zou idd gewoon doorgaan. gebruik je ovutesten ?? ik zou in elk geval nog tm virjdag dagelijks gezellig maken Ranjesfietsen helpt ook dan loopt er minder terug , ik blijf vaak 10 min liggen moet daarna snel naar toilet anders krijg ik blaasontsteking dus ik kna niet lang blijven liggen
Hoi meiden, Willen jullie meedenken over het volgende: Afgelopen maandag op CD 17 had ik voor het eerst een folikkel van 21,1 mm. Vervolgens heb ik die maandagn8 geklust en woensdagochtend. Is dit voldoende denken jullie??? Ik ben zo bang dat ik verkeerd heb getimed.....
He meid, Ik heb bewust geen ovulatie testen gebruikt omdat ik daar schijtziek van werd in het begin. Steeds geen smiley... :s Ik heb maandagn8 geklust en woensdagochtend.... Is dat voldoende denk je? Jeetje, ik kende "randjesfietsen" helemaal niet, heb net een instructie filmpje gekeken.. Doe jij dit wel? Zoja, heb je er al Resultaat mee geboekt? Wat herkenbaar, ik krijg ook een blaasonsteking als ik na het vrijen niet goed uitplas. Hoevaak krijg jij het? En weet jij dan hoe dit komt? Ik ken meiden die niet eens direct plassen en wassen maar bv gewoon met wc papier afvegen en daarna gaan slapen?!
Heb je dit niet met je gyn overlegd? Ik neem aan dat je follikelmetingen krijgt tijdens je cyclus omdat je dit zo precies weet?
Zij hadden al verw8 dat ie van t weekend zou springen omdat is vrijdag 15,1 mm.. Maandag bij de fm 21,1mm en dus niet gesprongen.. Ze gaf niet echt een klusadvies en de afdeling fertiliteit is ni met vakantie.. Alleen morgen te bereiken en dat is sowieso wel te laat denk ik? Me ei zou anders morgen 29mm zijn, wat me vrij groot lijkt?! Weet iemand wat eigenlijk t maximum is van een ei? Zelf dacht ik 22mm?
Dan moet je ovutesten van zwanger en kids gebruiken, veel goedkoper en ze werkren prima dan moet het streepje even donker of donkerder zijn. je kan altijd door blijven klussen en anders morgen nog een keer extra. Randjesfietsen heb ik via dit forum leren kennen, wij doen dat niet elke keer hoor het moet leuk blijven en niet om het moeten nog geen resultaat zie handtekening het kan dan zijn dat je erg gevoelig bent voor blaasontsteking, ik heb het minimaal 5x per jaar
Volgens mij werken ovu testen niet goed wanneer je clomid gebruikt. K heb zelf clomid gebruikt en de ovu testen in de kast laten liggen. Ondanks dat je man goede zwemmers heeft, raad ik je aan om om de dag te klussen. Dan heb je namelijk beter zaad dan dat je iedere dag klust. In ieder geval dat is wat m'n fertiliteits arts vertelde. Mijn vriend heeft namelijk ook uitstekende zwemmers en toch werd ons dit aangeraden. Wel heb ik altijd pregnyl moeten spuiten zodat m'n ei met clomid sprong. Zodoende wisten we dus wanneer deze zou gaan springen. Succes en hopelijk is t een vruchtbare ronde voor jullie!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/528078-beetje-g-nant-wanneer-klussen.html Die is toch ook van jou? Gaat over tzelfde in ieder geval. Met dezelfde inhoud en volgens je profiel ook door jou gestart
Natijd even kussentje onder je bibs doen, zodat het niet terug loopt. En even 10 blijven liggen + randjefietsen! Dat werkt supergoed! Ken er veel die er snel mee zwanger waren, inclusief ikzelf
ik zou nog keer klussen en ik ben ooit gezegd geweest door een dokter dat goede sperma tot 5 dagen kan overleven maar als je zeker wilt zijn zou ik nog eens klussen