tweedehands kinderwagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik vraag me af hoe het zit met tweedehands kinderwagens. je hoort overal dat je kindje een nieuw matrasje moet hebben in het bedje, maar hoe zit dat nu met het matrasje van de wagen. die kan je volgens mij niet zo makkelijk nieuw kopen. kan iemand mij hierbij helpen?
    liefs doris

2. acire

acire Fanatiek lid

geen idee, ik krijg de kinderwagen waar m'n zzusje in heeft gelegen en ga geen nieuw matrasje kopen.

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ik heb een tweedehands Stokke kinderwagen. Daar kan het matrasje van gewassen worden. En je kindje ligt natuurlijk lang niet zo lang in een kinderwagen dan in het bedje, dus ik denk dat het daar ook niet zoveel kwaad kan. Molton erover en een lakentje en geen probleem.

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb er 1 van marktplaats

ik heb geen nieuw matrasje gekocht
    alleen de hoesjes voor de matrasje

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik heb laatste gezien dat je bij Prenatal matrasjes kunt laken maken in elke gewenste vorm. Even oude meenemen als voorbeeld!

6. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een 2-hands kinderwagen, het matrasje kan gewassen worden.

Een kind ligt toch veel minder in de kinderwagen als op zijn bedje, dus ik verwacht niet dat dit een probleem is. Bovendien gebruiken veel ouders de kinderwagen voor 2 kinderen, dus dan zou je dan ook al een nieuw matrasje moeten kopen.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    joycie bedankt voor de tip. ga binnenkort ff bij prenatal vragen wat dat kost.
    liefs doris

Deel Deze Pagina