Hallo allemaal Wij hebben vorig maand besloten voor de tweede te gaan... Nu was het dus de test tijd (wel écht nog maar net, maar ik was zoooo nieuwsgierig ) Er staat een streepje maar wel zooooo licht! Wat denken jullie, herkend iemand dit? Ik denk zelf dat ik zwanger ben maar omdat ik zo vroeg test het hormoon misschien nog niet zo sterk aanwezig is zodat er een licht streepje staat... Of praat ik nu onzin? Nou ik hoor graag van jullie! Morgen ga ik natuurlijk nog een test halen zodat maandag ofzo nog eens kan testen maar ik hoop dat een van jullie dit misschien ook eens heeft gehad...
Had ik ook in het begin, maar een streepje is een streepje. Pas een week later werd het streepje duidelijker bij de test.Dus waarschijnlijk gefeliciteerd
lol lijkt mij wel ik ging al met 2 weken testen had een hele vaage posi test maar dan moest je echt met een vergroot glas kijken heb het toen aan de dokter gevraagd, ze zij hoe vaag die test ook is als er een streepje staat heb je die hormoon in je urine zitten.. dus dan ben je zwanger en feliciteerde mij! dus ik zeg maar heel verzichtig gefeliciteerd! Liefs, Geraldine
bij mij was het ook heel erg licht. je kon em bijna niet zien. werd een doorzichtig streepje. dus ik denk dat het bij jou ook zo is ! ik duim!
Ik had in het begin ook een vaag testje, heb er dan ook een paar gedaan Maar wat mij verteld is, is ook "een streepje is een streepje, hoe licht ook". Proficiat dus!
Even een paar dagen afwachten en dan weer opnieuw testen? Bij mij zag je het de eerste test ook niet duidelijk, terwijl ik toch echt zwanger was ( en ben )
Oké.... Nou bedankt allemaal! Ik ga zeker nog een test doen en laat het dan nog wel weten... (Jeejte joh... zou wel in 1 x raak zijn dan...) Nou groetjesss
In principe betekent een streepje (hoe licht ook) dat je zwanger bent. GEwoon nog een keertje testen en als je dan weer een lijntje ziet, ben je gewoon zwanger!
Dat kan hoor, ik had ook 3 dagen eerder getest dan mijn NOD. Ook met 1 x meteen zwanger, dus. Gewoon van het weekend of maandag nog een keer testen dan weet je het zeker.
ik had ook een vaag streepje, zie album.. en ja streepje is een streepje.. dus alvast voorzichtig gefeliciteerd..
Ik had ook een heel heel vaag streepje. Paar dagen later nog steeds! Een week later pas een duidelijke streep! Spannend!
Een streepje is een streepje, licht of niet! Hier was bij mijn eerste test een streepje zo licht dat ik 4 keer moest kijken...maar was wel zwanger
Ik heb net een test gehaald en probeer het vol te houden om maandag pas te testen.... Dan word het wel 's avonds want manlief wil er natuurlijk bij zijn! Maar eigenlijk weet ik het wel... ik denk ook echt dat ik zwanger ben! Oh mennn mijn ouders komen zo en eten vanavond hier mee... Ik kan zoooo slecht zwijgen tegen mijn moeder, pfff word nog een zware klus! Nou ik test dus maandag (denk ik, whaaaahahahaha!) en dan laat ik natuurlijk hier nog wat weten. Ik wist b.t.w. niet dat dat zo vaak voor kwam zo vaag streepje... als ik dat hier zo lees, best veel! Ik dacht al 'oh heb ik weer...' maar das dus nie zo! Ag hoe dan ook ik heb een super kindje al dus mag zowiezo niet klagen en al helemaal niet dat ik nu dan weer in 1 keer zwanger ben geraakt! Ben er dól gelukkig mee en besef wat voor een geluk we hebben!
Ah wat leuk, ik hoop echt voor je dat het raak is! Enne.. ik had ook een 'vaag' streepje. Dag daarop met meer geconcentreerde urine was het wel al wat duidelijker.
Hopelijk Gefelciteerd! Bij deze zwagerschap heb ik op mijn NOD getest en was het ook maar heeeeeel licht, zelfs mijn vriend zag het niet! De volgende dag al was het al duidelijker, wel met een andere test hoor. Ik kon toen echt niet nog een dag langer wachten!
Ik had eerst ook een vaag kruisje. Pas 2 maanden later kwam er in 1 keer een duidelijk iets in beeld.
Ik zal als ik jou was wel 's morgens testen... ik was namelijk allang zwanger en had de eerste 2 keer een test in de middag gedaan en toen gaf ie niks aan.. en toen ik het 's morgens deed kon ie niet rozer het bolletje!
Nou vanmorgen ff naar de huisarts geweest! Jullie zullen het niet geloven.... Daar getest, en ook die was heel wazig en ook de assistent twijfelde! Ik werd er toch best onzeker van... Zij de huisarts erbij gehaald, maar hij wist het echt zeker,... Dé nuchterheid van dé man! Hij feliciteerde me meteen en zei, meid jij bent zwanger! Jéééééé