maagzuur en misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dianne, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Heey meiden,

Wanneer begon de maagzuur bij jullie? (bedoel bij de "laatste" loodjes) Ik heb de laaste dagen een terug komend weeig gevoel in de maag. Ik word er misselijk van... ben benieuwd!

2. Niet meer actief

Nou, ik zit niet bij de "laatste" loodjes, maar ik heb er ook last van, en ben pas 10 weken en 4 dagen zwanger :)

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    het wondermiddel wat super werkt bij mij tegen brandend maagzuur..Kwam zo`n beetje aanzetten rond week 30

Antagel...

Niet te vekrijgen bij de drogist maar wel bij de apotheek, zonder recept zelfs...Echt super spul!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dat spul is zo vies! ik heb heb de eerste drie maanden ook zo misselijk en maagzuur gehad het helpt idd wel erg goed.. ik ben bang dat ik weer aan de beurt ben! achja voor ons goede doel he! ;)

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Het gata er iig om dat het werkt natuurlijk ;)

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb sinds zondag last van maag zuur, zo komt het en zo is het weer ff weg, heb soms het gevoel dat me maag tot aan me keel in de fik staat.
    vanmorgen begon het ook weer, denk dat er 1 van binnen tegen me maag aan het trappen was.

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb het de gehele zwangerschap al, misselijk en maagzuur! Ik gebruik ook antagel voor het maagzuur en dat helpt goed. Voor de misseljkheid jammer genoeg geen middeltje ontdekt die mij helpt

Deel Deze Pagina