6 weken zwanger en bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by jetje7891, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

Sep 19, 2014
    151
    3
    18
    Ha meiden,

ook ik mag me hier melden! Ben 6 weken zwanger van ons tweede kindje! Supergaaf!!!
    Maar nu sinds vanmorgen wat bloedverlies, bruin. En menstruatieachtige buikpijn.. Wat kan dit zijn? Heb het bij mijn eerste zwangerschap niet gehad dus begin beetje onzeker te worden... Wie heeft ervaring? Hoop niet op een miskraam!

xxx jet

2. vlinder257

Mar 1, 2016
    80
    14
    8
    Het kan beide kanten opgaan. Bij mij was het bruinverlies na 2 weken gestopt. Maar het bloedverlies kan ook later doorzetten en dat t een miskraam wordt. Bruin bloed is oud bloed dus miss een late innestelingsbloeding. Het kan ook komen door seks

3. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Wanneer je onzeker bent, gewoon even je verloskundige bellen. misschien kan die je gerust stellen, of eventueel uitnodigen voor een echo. Want met 6 weken is er misschien hartactie te zien, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

4. Jo1986

Jo1986 Lid

Mar 25, 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al twee weken last van bruinverlies. Verloskundige zei dat zolang het niet helderrood werd en ik geen buikkramp heb, me geen zorgen moest maken. Ik voel me nog steeds heel erg zwanger. Morgen eerste echo!

Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen!

5. Rogne

Rogne Actief lid

Jan 14, 2016
    187
    0
    16
    hoi,
    Bij mij was het helaas minder positief :(. begon met bruin verlies bij 6 weken en na een paar dagen werd dit rood. Ik had eerst geen krampen en daarna maar heel licht. Bij mij was het een miskraam het bloeden heeft vanaf het begin tot het eind ongeveer 1.5 week geduurd daarna was ik snel vruchtbaar en snel zwanger. Had met 7 weken een echo gehad bij de vk alles was toen al weg. Ik hoop voor je dat het bij jou niet doorzet en dat het goed gaat. Succes!!

6. jetje7891

jetje7891 Actief lid

Sep 19, 2014
    151
    3
    18
    Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het is gelukkig gestopt, maar nog steeds een ongi-gevoel... Heb de vorige zwschap een keizersnede gehad dus misschien hoort dat ongi-gevoel er ook wel gewoon bij? We wachten het maar af.... Eerste afspraak vk 4 mei!

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Ik kreeg altijd te horen met bloedverlies om altijd te bellen.

8. jetje7891

jetje7891 Actief lid

Sep 19, 2014
    151
    3
    18
    Heb ik gedaan, ze konden er nu niet veel mee. Zolang het niet helderrood is en op een menstruatie lijkt is er 'nog niks aan de hand' zegt de vk.

9. tubi88

tubi88 Lid

Mar 24, 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben ook 6 weken en 4 dagen zwanger. Heb paar dagen donkerrood bloedverlies gehad bij het afvegen. Sinds 3 dagen helemaal niks en gisteren donkerbruine bloed (ik denk oud bloed).

Wanneer ik menstruatiekrampen heb verlies is geen bloed of iets bruinigs. Het viel mij op dat het bloedverlies na het niezen of hoesten kwam.

Heb gisteren een uitwendige echo gehad (inwendig durf ik niet). Had eerst een volle blaas en we zagen een vruchtzakje en daarna was ze het kwijtgeraakt. Dus ze zei dat ik moest plassen. Bij terugkomst kon ze niets meer vinden. Ik ben echt onzekerder gewrden. Volgende week dinsdag moet ik weer langskomen.

Vandaag heb ik geen bloedverlies meer, wel heel klein beetje bruine afscheiding..

Ik wilde het ook even kwijt :(

Ik hoor ook steeds dat het 2 kanten op kan gaan, dus we moeten echt afwachten, maar we kunnen iig met elkaar erover hebben

Share This Page