Te korte ongesteld geworden of toch niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by jongemama1, Jan 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Hallo allemaal

5 januari werd ik eindelijk ongesteld maar echter heeft de bloeding maar slechts 2 dag geduurd en daarna alleen maar bruine afscheiding gezien tot gisterochtend. Gisterochtend was het eindelijk gestopt. Ik heb dus wel gelijk mijn gyn laten weten. Maar ik blijf toch onzekerheids gevoel te houden :(.

Dus ik vroeg me af of die bruine afscheiding wel mee telde of niet. Vanochtend meer steekjes gevoeld dus gelijk om 11.41u heb ik echt een heel lichtte streepje van ovu test in de hand maar het is negatief maar ik weet gelijk dat m'n ei er bijna aan zit te komen, tenminst paar dagen tot 7 dagen....

Vorige ronde is 33 dagen... en daarvoor was het 29 dagen...

Ik hoop echt op het goede antwoord!!

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    elke mentruatie is anders, ik heb de ene keer maar 1 dag rood en dan 4 of 5 dagen bruin maar ook wel 3 dagen flink rood en daarna nog 4 a 5 dagen bruin
    Bruin is oud bloed, dat kan over zijn van je vorige menstruatie of van de eerste dagen.

Ik denk dat je 2 dagen helder rood verlies toch echt als menstruatie kan tellen.. Als je toch twijfelt kan je eventueel een zwangerschapstest doen dat geeft misschien wat meer rust

Dat je ovulatietest nu een licht streepje geeft zegt niets, sommige vrouwen plassen altijd streepjes (ik ben er ook zo eentje)

3. jongemama1

Betreft zw ben ik zeker dat het negatief is. en het is ook zeker negatief. Maar ben alleen benieuwd of die bruine dingen wel mee telt of niet. Zo te lezen dus is die bruine niet mee geteld :). Van 5 tot 7 januari ongesteld geweest.. Ik dacht wellicht hormonen of zoiets dergelijk? We hebben deze maand teveel HP granaatappelsap gedronken en drinken ook nog steeds. En hormonen dingen ook nog

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    ik tel bruin eigenlijk wel altijd mee, ik ben altijd incl bruin een week ongesteld

5. jongemama1

Ah duidelijk. Gister stopt het. Normaal gesproken altijd eerste 6 dagen rood en 1 dag bruin gehad. Maar bedankt voor alle antwoorden😳

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik telde het bruinverlies na het helder rode bloedverlies wel altijd mee.
    Maar je cyclusdag 1 begint pas vanaf de eerste dag dat je helder rood bloed verliest, dus het bruinverlies van te voren hoor je niet mee te tellen.

Share This Page