zwanger worden na een miskraam met veel complicaties. Hoe zijn jullie hier mee om gegaan voor de mensen die dit hebben mee gemaakt. We hadden besloten om er weer voor te gaan maar ik blokkeer helemaal Ik wil het zo graag maar ben zooo bang Voel me angstig en paniekerig en tijdens het knuffelen durf ik ineens niet meer
Hee, Allereerst sterkte Kan me je angst goed voorstellen hoor! Ik heb ook net een miskraam gehad en die verliep niet zonder problemen. Ik weet echt niet hoe ik me zal houden als ik zoiets nog een keer moet mee maken, maar de kinderwens is zo sterk dat ik me daar echt op probeer te focussen, al zit de angst er zeker! Geef jezelf vooral de tijd want zoals ik het nu lees, vraag ik me af of je er alweer aan toe bent? Kun je over deze gevoelens praten met je vriend/man? Als je zin hebt om mee te praten: onder het gedeelte 'zwanger worden clubs' is er een topic met 'zwanger worden na een mk'. Als je het fijn vind kan je daar ook mee komen praten. Heel veel sterkte!
Dankjewel voor je reactie Ik kan gelukkig goed met mijn man praten Hij zegt dat ik het gewoon moet doen wanneer ik er weer klaar voor ben Hij is er zelf wel klaar voor Vind het super lastig om los te laten want een kindje is zo gewenst Maar de angst is torenhoog Maar vraag me ook af of dat ooit zakt Ik ga er eens over nadenken of ik mee wil kletsen Groetjes