hoi iedereen, Wie kan mij helpen. Ik vroeg mij af hoe jullie afscheiding is/was voor Nod. Heb nu al twee dagen dat mijn slipje vochtig is. Afentoe zit er ook wat plakkerige afscheiding tussen. Kan me niet herrinneren dat ik dit vaker heb gehad voor mijn menstruatie. Heb vorige week twee dagen wat “last” gehad van mijn onderbuik. Dacht eigenlijk dat me menstruatie eraan kwam maar dat was dus niet zo! Sindsdien krijg ik beetje hoop dat het mijn innesteling is geweest.
Hier wisselend de keren dat ik zwanger was was het naar mijn idee meer dik en wit maar niet in overvloed ofzo. Vergelijkbaar met dagcreme ofzo Maar je hoort ook dat er vrouwen zijn die het zo erg hebben dat het waterig is en doorzichtig, dus colgens mij is er geen pijl op te trekken. Maar heb je je ei gevonden? Met testen of iets? Want als Je zegt vochtig en plakkerig kan het misschien ook een eisprong zijn? Mocht je je ei wel gevonden hebben, hoe ver ben je nu dpo?
Ja heb mijn ei gevonden. Met clearblue. Ook gevoeld (als het goed is) Ik zit nu op dpo 10. Ik had op dpo 8 savonds echt krampjes. De dag ervoor wat in me lies en dag erna ook. Sindsdien nergens meer last van!! Heb het alleen koud met vlagen (maar dat heb ik ook als ik ongesteld word) ben toch wel beetje bang dat het daardoor doorzet.
Mmm 10 dpo heb je dan toevallig al getest Op zich zou je al een vaag streepje bij positief moeten kunnen zien.
Ik merkte geen verschil tijdens mijn zwangerschap in de eerste weken. Pas daarna werd het steeds meer.
Ik heb ook niet heel veel nu. En vanmorgen vet veel krampen.. ik dacht Okee daar komt het! Maar was alleen afscheiding Dankje voor je appje stelt me gerust
Laten we hopen! Ik merk helemaal weinig. Geen symptomen. Me borsten wat gevoelig , Maar dat heb ik altijd! echt vermoeiend die spanning!!
Had ik ook altijd en de ronde dat ik zwanger was bleven mijn borsten pijn doen. Verder, afgezien van wat menstruatiekrampjes, had ik nergens last van.