Prenatal in de stad Breda heeft uitverkoop.

Discussion in 'Zwangerschap' started by aardbei, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Hallo,

ik hoorde van een goede vriendin dat er uitverkoop is bij prenatal in de binnenstad van Breda (misschien ook in die van Oosterhout, maar weten we niet zeker) deze filialen stoppen ermee en de meeste kledign is afgeprijsd naar 5,00 euro voor broekjes en 3,00 euro voor shirtjes of goedkoper. ook zwangerschapskleding is tussen de 10 en 15 euro (lijkt mij niet echt duur). Ik heb al wat kleding besteld (bij mijn vriendin) want ik woon iets te ver weg. :) Maar die kleertjes zijn toppie.

Dus als een gek naar....
    Veel succes met shoppen..

2. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

May 8, 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    WOw dat is zeker goedkoop, shoppen maar zou ik zeggen tegen de dames die dichtbij wonen. ( zo een kans krijg je niet vaak haha)

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Whaaa, daar moet ik naar toe! Bedankt voor de tip.

4. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Het duurd nog wel een paar weken heb ik gehoord.
    Dus, als iemand kan vertellen tot wanneer dit duurd weet iedereen of ze ook nog iets kunnen halen, er bleef nog wel partijen bijkomen dat ik eruit begreep.
    gr.
    en succes met shoppen, ga binnenkort ook naar Breda en nog wat rond kijken, samen met mijn vriendin.

5. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Woon jammer genoeg niet in de buurt :(

Gaan alle filialen weg dan? Bij ons in Maastricht is het filiaal al een paar jaartjes geleden weggegaan

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    die mazzel had ik vorig jaar in Amsterdam
    zwangerschaps burmuda's 3 eurie en lange broeken 5 eurie
    baby kleding hadden ze niet zo maar dit was ook filiaal waar overschot binnen kwam dat is even anders dan opheffing :)

7. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Nee als ze het goed begreep zit er nog 1 in breda op een woonboulevard en die blijft zitten zover ze weet.
    Deb is dat er nog steeds en waar in Amsterdam, dan ga ik daar ook ens kijken.

gr.

Share This Page