vandaag krijgen we een 20 weken echo de screening. om half 2 hebben we de echo dan zal ook als het kindje mee werkt het geslacht zichtbaar worden. we zijn ontzettend nerveus en vinden het zo spannend. hier hebben we best wel naar uit gekeken. en het kon ook niet snel genoeg gaan. morgen ben ik jarig maar dat boeit me helemaal niet hahahaha. heb van het weekend al lekker mijn verjaardag gevierd. nou nog heel even en dan ga ik mijn vriend ophalen van zijn werk en dan gaan we naar het ziekenhuis. mijn vriend is zo nerveus dat hij zei kom maar om kwart voor 1 naar mij toe .. dus ik zei al schatje het is maar tien minuten rijden naar het ziekenhuis.. hij zei ja maar ik wil er op tijd zijn.. ahhh de schat... nou als ik terug ben dan vertel ik alles.... tot later dus maar.
Succes bij de echo! spannend zeg ik weet dat moment ook nog wel, wij vonden het ook zo spannend! geniet ervan!.
Ha Sammie, Veel plezier! Spannend joh! Ik hoop dat je kunt zien of het een jongetje of meisje wordt voor je! Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! Het hartje klopte! en 9 dagen minder ver dan gedacht maar ja, dat kan he als je gelijk nadat je gestopt bent met de pil zwanger bent geworden.. (tis er gelukkkig 1 had gedroomd dat het er 3 zouden zijn... haha) Geniet ze vanmiddag!
Hoi Sammie, Ik moet nog een week wachten op de 20 weken echo.. volgende week rond deze tijd ben ik er al weer vanaf. En vind het ook echt spannend Van de week tegen mijn vriend verteld dat het ook een hele vervelende echo kan zijn omdat ze echt naar dingen gaan kijken, daar schrok hij heel erg van. Maar ik wil wel dat hij zich realiseerd dat hoe klein de kans ook is, dat er wel een kans in zit dat het fout is. Dus ik denk dat wij volgende week ook nagels bijten, we mogen gelukkig wel al om 9 uur. Ik lees wel hoe het is geweest, in ieder geval toch hoe dan ook veel plezier! Groetjes Daphne
hallo... hier de uitslag.. alles zag er goed uit. druk kindje... alles erop en eraan... alleen door de ligging van het kindje kon ze geen meetingen bij het hartje doen het was wel te zien maar het kindje bewoog te veel. voor 90% kon ze ons de garantie geven dat het een Meisje is...... precies zoals mijn vriend vanaf dag1 al zei nu kunnen we 11 okt terug komen voor opnieuw een echo hopende dat het kindje er dan wel goed voor ligt om het hartje goed te bestuderen... kortom alles oke en super happy
Wat een goed bericht zeg. Leuk zo'n echo en super dat je het geslacht kon zien. Ik kan niet wachten tot dat ik zo ver ben in de zwangerschap, ik ben zo nieuwsgierig wat het geslacht van ons kindje is.