Wanneer begon jouw buik te 'bewegen'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dibbes75, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dibbes75

    dibbes75 Lid

    23 dec 2010
    74
    0
    0
    Overijssel
    #1 dibbes75, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    Al sinds 17 weken voel ik de kleine in mijn buik behoorlijk bewegen. Nu, met 22 weken ieder uur wel, en 's nachts is hij al druk bezig me uit mijn slaap te houden.
    Eergisteren zat ik een beetje te dromen en naar mijn buik te staren en begon de kleine zo hard te bewegen, dat je mijn buik al helemaal zag bewegen. ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap helemaal niet zo gekend.
    Ik ben heel benieuwd vanaf wanneer jullie aan de buitenkant de kleine konden zien bewegen en -bij een volgende zwangerschap- of je de bewegingen ook anders ervaart.
    Ik vind dit persoonlijk wel een van de leukste dingen van zwanger zijn :)
     
  2. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Met 14 weken voelde ik de kleine bewegen en met 20 weken kon je het ook aan de buitenkant zien! Nu hebben we hier wel te maken met een enorme stuiterbal hoor, haha :p
     
  3. Serephina83

    Serephina83 Actief lid

    3 jan 2011
    356
    1
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap met 17 weken, echt zichtbaar aan de buitenkant met 21 weken dacht ik. Ben benieuwd of het nu sneller is!
     
  4. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Hier ook een erg druk kindje haha
    Placenta ligt aan de voorkant maar ik voelde de kleine al vanaf 17 weken ongeveer en mijn man voelt de kleine vanaf 19/20 weken en vanaf die tijd beweegt mijn buik ook gigantisch ziet er echt heel vaag uit :$
    Maar wel erg leuk
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Hier voelde ik het al met 15 weken, en mijn vriend met 18 weken
    En met 20 of 21 weken, ging mijn buik al helemaal heen en weer hihi :D
     
  6. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    hier verbaasde ik me ook zo vroeg als mijn buik al bewoog. Ook tussen de 20 en 21 week. Ik weet niet meer precies wanneer het was in de vorige zwangerschap, maar niet zo vroeg. Deze is ook drukker moet ik zeggen
     

Deel Deze Pagina