Vorige week werd ik opgenomen omdat ik 2/3 cm ontsluiting had en de bm was half verstreken. Ter observatie alleen. Mijn oudste is met 34 weken geboren en de jongste met 38 weken geboren. Ik heb dus kans op vroeggeboorte volgens de gyn in het ziekenhuis. Alles was goed, heb nog veel harde buiken maar het gaat. Zondag had ik in eens heftige weeen en ik dacht echt dat het begonnen was. Toen gelijk naar het ziekenhuis aan de ctg maar het was weer over op een paar harde buiken na. Na de controle had ik bijna 4 cm ontsluiting. Het is afwachten en het zal niet lang meer duren volgens de gyn en ik moet gelijk weer bellen als ik weer heftige weeen heb omdat het snel kan gaan bij mij. De oudste is in 2 uur geboren met een voorsprong van 4 cm en de jongste in nog geen 6 uur... Zijn er meer die dit hebben mee gemaakt en hoe lang duurde het nog voor jullie gingen bevallen... ben er zelf helemaal klaar voor, tel de dagen en en ik baal als er weer een dag voorbij is dat ik niet bevallen ben. Oke ze moet officieel nog tot zondag blijven zitten maar ben erg ongeduldig om het moment
Wow, dan zal deze inderdaad wel heel snel gaan denk ik. Geen ervaring, maar wou je even succes wensen. Zal nu vast niet zo lang meer duren.
dank je wel... ik hoop het Vandaag had ik weer controle bij de vk en kindje is nog niet ingedaald. Dus als mijn vliezen breken moet ik gelijk plat gaan liggen en bellen... hebben we dit er ook weer bij
Ik had met 37 weken 2-3 cm. Met precies 39 weken heeft de vk m'n vliezen doorgeprikt om te kijken of de bevalling op gaan zou komen (gyn had voorspeld dat ik de 39 weken niet zou gaan halen, maar wel dus). Binnen 3 uur idd kindje geboren...
Ik heb afgelopen week in het ziekenhuis gelegen, met 35 weken en 2 cm ontsluiting, dat is nu ook weer gestopt. de gyn denkt ook dat het hier niet zo heel lang meer duurt omdat de eerst binnen 5 uur ter wereld kwam. tot nu toe heb ik alleen heel erge indalingsweeen gehad. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang het nog zou kunnen duren allemaal.. Succes!
Ik ben ook wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben met die 4 cm... Na volgende week heb ik natuurlijk weer een afspraak en ik ga vragen of ze me dan wil strippen. Ik ben dan 38,4 weken zwanger. Bij de jongste had ze dat ook gedaan maar toen had ik 1 cm en een paar uur later was ik bevallen...
Waarom doen ze al kijken / toucheren naar t aantal cm's? Hier doen ze dat niet? Tenminste.... Niet zomaar!
Ik had het met mijn oudste ook en ik was de volgende dag bevallen. Ze wilden weten of het weer zo was om voorbereid te zijn
Ik had het ook met de oudste, maar als je weeeen hebt lijkt het me toch vrij logisch dat ze dan gaan kijken of je ontsluiting hebt en of het dan door gaat zetten of niet? Is het nog niet meer geworden inmiddels?
Vorige week woensdag was ik nog in het ziekenhuis en ze hadden niet gevoelt... dus ik zou het niet weten... wel veel harde buiken, voorweeën en gerommel maar verder niets... gelukkig ben ik de 37 weken gepasseerd... ik wil zo graag bevallen, ben er al weken aan toen en lichamelijk ben ik er ook al klaar mee...
Dat snap ik best! zo denk ik ook Ik was er vorige week maandag, en toen hebben ze wel gevoeld, morgen moet ik weer naar de verloskundige, vrijdag zit ik op de 37 weken en mag hij komen.. Hopelijk mag je snel bevallen!