Hallo, Ik ben twee weken terug voor het hartje geweest maar deze konden we niet gelijk via de buik vinden, we gingen naar de echo en daar zagn we de kleine met een mooie hartslag en was lekker aan het bewegen. De Vk zei nou ziet er allemaal goed uit we gaan een afspraak plannen over 6 weken. Maar nu sinds gisteren kreeg ik een beetje een angstig gevoel, het kan komen omdat ik eerder een mk heb gehad met 9 weken, en omdat het nu goed gaat dat ik bang ben om het te verliezen. Maar de kans dat het nu nog mis zou gaan is toch heel erg klein?. Het liefst wil ik het op de echo zien dat ik het me inbeeld maar ik weet niet of ze dat doen. Nou in iedergeval bedankt voor het lezen van mijn bericht. Gr Dees
hoi, het blijft lastig in het begin, je voelt weinig en hebt soms weinig klachten, dan vraag je je af of alles goed gaat. Dit is logisch, dat hebben veel vrouwen. Je kunt als je het niet meer uithoudt altijd even bellen en vragen of je tussendoor mag komen om alleen even het hartje te horen als je dat gerust stelt. Zorgen hoef je je niet te maken, gelukkig had je een prima echo! Mirjam
Dank je wel Mirjam, ik heb inderdaad even gebeld, en ik kan zo terecht. Ze zei precies hetzelfde en ze zei al we gaan gewoon even op de echo kijken. Denk dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ik als ik het zo heb gezien dan is het goed en stelt me gerust. Maar bedankt voor je snelle antwoordt! Liefs Desi
Hoi Mirjam, Gisteren langs geweest en er is inderdaad niks aan de hand, het hartje van de kleine was echt heel duidelijk te horen en draaide op goede snelheid. Dus deze aanstaande mama is weer gerust gesteld! En helemaal blij. Groetjes Desiree