2de kindje tot wanneer draaien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

maandag lag ze al goed maar ik heb het idee dat ze nu dus weer gedraait is aan de bewegingen te voelen.wanneer moet een tweede kinjde goed liggen?
    ik weet dat fynn met 33 weken goed moest liggen is dat bij een tweede ook zo?

en mocht ze nu inderdaad in stuit zijn gaan liggen hoe groot is de kans kans dat ze nu nog draait ?

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Volgens mij hebben ze tot 34 weken de tijd om in de juiste positie te gaan liggen.
    Maar wie weet ligt ze nog wel gewoon goed hoor.
    Mijn meisje is al ingedaald (ligt nog niet vast) maar af en toe lijkt het ook alsof ze weer helemaal omgedraaid ligt door hoe ze beweegt. Maar dat is dan niet zo.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha dat zal ook kunnen. ik voel haar wel af en toe op mijn blaas maar dat kan ook een arm zijn natuurlijk.

als ze met 34 weken goed moet liggen heeft ze in iedergeval nog tijd zat om te draaien mocht dat nodig zijn

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik dacht dat bij een 2e kindje zelfs tot 36 weken tijd gegeven wordt om goed te gaan liggen.
    Hier ook nog een stuit.....

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

lekker overbodig topic zo

trut hola trapt nu dus weer tegen mijn ribben aan hahahaha.

@annalise ik hoop echt dat hij nog draait maar hij heeft nog alle tijd !

6. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha achja, misschien heeft een ander hier nog wat aan toch.

ik voel ook heel vaak gedruk op mn blaas maar zullen inderdaad de handjes ofzo wel zijn.

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mijn gyn zei dat hij zelfs tot 37 weken de tijd had om "goed" te gaan liggen. Hier ook 2e beeb. bij mij lag hij overigens met 34weken al goed ingedaald en sinds 2 weken helemaal vast.

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik weet het alleen van de eerste, die is met 36 pas vanuit stuit goed gaan liggen, de 2e lag al vrij vroeg goed, maar is niet ingedaald, bleef tegen mn ribben aan liggen :p

9. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Mijn 1e zoontje heeft bij mijn zwangerschap echt nóóit tegen mijn ribben aangetrapt (althans, niets van gemerkt). Maar die lag toch goed en al vroeg aan het indalen! Voetjes lagen nooit recht naar boven maar altijd beetje naar voren en schopte dus in mijn zij..... Hij was wel erg klein, misschien dat dat er ook mee te maken had, kennelijk voldoende ruimte.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Deze baby heeft tot week 35 in een stuit gelegen, nu ligt ze goed. (hopelijk blijft dat zo)Een tweede kindje heeft wat meer tijd om te draaien.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn baby ligt ook in een stuit. Ties draaide met ruim 35 weken nog, voor deze baby wil de gyn al met 34 weken een echo en draaipoging plannen????

Geen idee hoe ze daarbij komt, vind het zelf echt extreem vroeg.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn 2e lag met 36/37 weken met dr hoofdje pas omlaag!
    Mijn 3e met 35 weken.

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mijn 2e zoontje hebben ze nog gedraaid met 37 weken. Kon met 2 vingers en was zo gepiept. Zoveel ruimte had hij nog. Lag dus ook de volgende dag alweer verkeerd. Ben met 37.6 weer geweest en toen lag hij gelukkig goed. Niet ingedaald nog. Uiteindelijk met 38.3 ingeleid omdat er nog steeds een kans bestond dat hij zou draaien. Als hij met 37.6 nog in stuit zou hebben gelegen, hadden ze weer een draaipoging gedaan. Dus best laat nog.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ah, die van mij is vanmorgen gedraaid!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn eerste draaide met 38 wk, fijn, hele buik vol striemen, en mn geplande ks afgezegd ;)
    Vk zei dat ze het bizar vond, maar ze zag inderdaad echt het hoofdje beneden liggen :D
    Dus ik ben benieuwd wat deze beeb gaat doen :)

Deel Deze Pagina