Meiden, weten jullie of er een verband bestaat tussen vaginale infecties en miskramen? Ik keek net even in m'n app en ik heb de vorige keer bij mk ook een heftige (candida) infectie gehad van onderen en deze keer dus weer en vraag me af of dat een miskraam kan veroorzaken? Iemand die hier iets vanaf weet?
Daar heb ik wel eens iets over gelezen dus even voor je opgezocht.. Miskraam veroorzaakt door candida/schimmelinfectie? Je hebt volgens dat stuk dan wel een verhoogde kans, ben je er al voor naar de huisarts geweest?
Nee kan maandag pas terecht de vk gaat me waarschijnlijk doorverwijzen naar de gyn dus dan kan ik het ook nog even vragen maar vroeg me af of er meer dames zijn die toevallig ook mk+candida hadden? Bedankt voor je reactie! Had t artikel idd al gevonden vandaar dat ik even benieuwd was...
Ik heb er zelf geen ervaring van, maar mijn vriendin zat er toen ook mee.. Dat is allemaal goed gegaan, die heeft toen antibiotica gekregen en heeft nu een prachtige dochter!
Nee hoor,die effectief krijg je doordat de zuurgraad van je vagina veranderd. Ik zou even je ha bellen voor een zalfje en dan ben je er zo vanaf!
ik heb tijdens mijn zwangerschappen wel vaker een schimmelinfectie gehad, daar heb ik nog nooit een mk door gekregen, misschien stelt dat je gerust? Ik krijg gewoon een gyn tablet van de ha
Volgens mij niet hoor. Wel kan bacteriële vaginose in een klein aantal gevallen voor een miskraam zorgen maar dat is weer wat anders. Abnormale vaginale afscheiding: U bent niet alleen