Cocoonen, ergeren, tranen, herkenbaar?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bureau, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Eind vorige zwangerschap merkte ik dat ik behoefte had aan cocoonen (ik had ook verplichte rust, dus weinig keuze). Nu ben ik 19 weken zwanger en ik heb nu al geen trek in mensen om me heen.
    Is dit raar zo vroeg? Of hebben meer mensen dit?

Ik erger me ook ontzettend aan mensen in mijn omgeving en ook daardoor geen zin om die mensen te zien. Is dit ook herkenbaar?:$

Tot slot: enorm emotioneel, ik kan elke dag wel janken. En dat allemaal al op de helft. Ben ik een uitzondering of is het toch herkenbaar?:(

2. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor!!!

Ik ben 24 weken en heb al een aantal weken dat ik liever alleen ben(met onze zoon) en voor de rest niemand. Wil gewoon me eigen ding in huis kunnen doen wanneer ik dat wil zonder mensen om me heen. En irriteer me verschrikkelijk aan mensen in me omgeving. Net zoals me schoon ouders, ik mocht ze altijd al niet maar kan ze nu gewoon niet uitstaan.

Je bent dus niet de enige haha!!!

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Haha herkenbaar :D

4. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik moet al janken om jullie reacties.. Geeft wel aan hoe erg het gesteld is hier. Ik ben blij om herkenning te lezen zeg.. Ik voel me echt een hormonale bitch en een emotioneel wrak:)

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Haha dit had ik zo kunnen schrijven. Zelfs het termijn klopt. Alleen is mijn vriend (meestal) ook welkom :p

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik heb dit ook hoor wil het liefst niemand om me heen gewoon TOTALE rust! Kan natuurlijk niet met 3 kinderen om je heen maar de rest pffff zo geen zin in en dan te bedenken dat ik nog 30 weken moet

Deel Deze Pagina