Hallo dames, Jeetje soms is het allemaal teveel om te behappen! Ik ben van nature geen regelneef.. Komt vooral omdat ik onzeker ben over hoe of wat en dan stel ik het maar uit. Heb nu het volgende geregeld: Kraamzorg/ zorgverzekeraar op de hoogte Kraampakket Echos allemaal gehad Kdv plek Werkgever Id vandaag verlengt Wat nog te doen? Volgende week woensdag id ophalen+ afspraak maken voor ondertrouw en trouwen zelf High tea organiseren zodra data trouwen vast staat Kdo toeslag aanvragen Beslissen waar ik wil bevallen En dan komt het: ik ben midden in de onderhandeling voor een koophuis wat ik hoop te kopen! Gelukkig wel een bemiddelaar ingeschakeld die precies weet hoe of wat. Pff het duizeld me af en toe en voel de tijdsdruk erg. Daarbij werk ik 32 uur in de zorg en dat is best pittig op het moment. Wat ik me afvraag herkennen jullie dat gevoel? Dat het nooit op tijd klaar is voor de kleine en het je naar de keel vliegt af en toe?
Blij dat iemand het herkend! Ben onverwacht zwanger geworden dus alles komt zoiezo beetje op me af. Al ben ik superblij! Maar af en toe pff dan voel ik me benauwd!
Af en toe word je er moe van indd alles altijd maar regelen maar goed het moet he! Het is toch ook wel weer lekker als alles geregeld is toch!
Het zijn kleine dingen die je geregeld hebt of nog moet regelen. Zelf zou ik zo laat in de zwAngerschap geen huis meer kopen en verbouwen en ik denk dat dat juist je onrustige gevoel veroorzaakt. Hier 3 kids en dan blijf je aan de regel, mij helpt het dan om een lijstje te maken en af te strepen of bij te schrijven zodat ik het overzicht houd.
Maak een lijstje met wat je allemaal moet doen en streep het af als je het hebt gedaan. Neem geen extra taken meer op je en vooral; ZEN! Het komt goed
Twinkle ik heb niet echt een keuze. Ik moet uit dit huidige huis en sociaal huren is hier geen optie en particulier huren is te duur voor ons (vriend krijgt leerling salaris en ik werk in de zorg). Het hoeft niet ''verbouwd'' te worden hoor enkel nieuw laminaat en verf maar familie van vriend heeft aangeboden dat op zich te willen nemen, echt superblij mee! In huidige huis verblijven is helaas geen optie. Bedankt voor de tip! Scheelt al inderdaad om het hier neer te zetten dat maakt het wat overzichtelijker.