Dag dames, Hebben jullie ervaring met de feetiliteitskliniek Twente? We zijn nu een jaar bezig M'n man heeft al een potje ingeleverd en daar kwam minder bewegelijkheid uit. Daarom dat we een doorverwijzing hebben gekregen. Weten jullie op welke termijn ik de afspraak kan verwachten?
had ook al op je andere topic gereageerd, maar wij wachten nu al 3 weken op bericht vanuit Hengelo. Komende woensdag is het drie weken geleden dat de doorverwijzing werd gefaxt. Heb hengelo wel aan de telefoon gehad en die gaven aan dat de doorverwijzing eerst beoordeeld wordt, dat ze dan gaan kijken of je bij een gyneacoloog komt of een fertiliteitsarts, en dat daarna de vragenlijst naar je toe wordt gestuurd. Wachten duurt lang Hoe waren de waardes van het zaadonderzoek of hou je dat liever voor je? Hier namelijk ook verminderde bewegelijkheid en weinig ml, huisarts heeft ons nadien nog wel paar maand zelf laten proberen.
De waardes weet ik niet. Wel dat alleen de bewegelijkheid niet goed was. 3 weken dus.. Pff duurt wel lang, maar ja afwachten maar.. Bedankt voor je reactie!
Misschien is het een idee om naar de Isala in Zwolle te gaan? Heb voor 2 weken terug op donderdag de doorverwijzing van huisarts gestuurd, en had woensdag erna al een afspraak thuis, voor 8 maart, inclusief vragenlijst en afspraak voor vriend's zaadonderzoek. Ze streven er daar na om binnen 3á4 weken een afspraak te plannen. We zijn van de eerste ook via hun zwanger geworden. Heel fijn ziekenhuis met prettig personeel!
Deze kliniek werkt samen met Isala Zwolle... Hier in hengelo doen ze de controles en de puncties en daarna neemt Isala het over... Ook ik zit bij deze kliniek. Ik heb alleen maar goede ervaringen. Maar zodra je ook de doorverwijzing hebt dan gaat alles vrij snel
Wij zijn ook bij de fertiliteitskliniek Twente geweest. Ik weet alleen niet hoe lang het duurde etc. Wij zaten net in de overgang van zkh naar fertiliteit. Alleen onze laatste icsi poging is daar geweest. De andere 3 in Almelo in zkh en alle iui's in Hengelo in zkh. Het personeel daar is ontzettend goed, ik had er altijd een goed vertrouwen in.
fijne plek en goed geholpen. lieve artsten. ik moest destijds wachten zo'n 2 maand wachten voor een afspraak.