Hallo meiden Ik ben mijn winterlaarzen meer dan zat met dit mooie weer en ben dus nu op zoek naar een hippe,stoere sneaker Dus bij deze welke sneakers draag jij (liefst een foto)?
Heb er geen foto van, maar ik heb zwarte half hoge sneakers van nike, met een roze nike teken en veters.
Ik kijk/lees mee heb paar weken terug zwart/roze nikes gekocht maar wil nog een paar sneakers. Deze dus. Bekijk bijlage 320112
Helemaal roze en dan een zwart nike teken? Ook gaaf! O nee les het verkeerd,babyroze dan? Want dit is ook roze!
Ow ik dacht dat het rood hahhaha. Ik heb zwart met roze nike teken, maar heb meet fusiaroze. En de veters heb ik ook in het roze.
Denk dat we dan toch dezelfde hebben,die van mij zijn ook fuciaroze en er zitten zwarte en roze veters bij LOL!
Dan lijken ze idd op foto rood. Maar dat klopt, ik heb de roze veters er in gedaan. Dan hebben we idd dezelfde......leuk
ik heb van le coq sportif en dan de balie mid summer. Ik vind ze heel gaaf. Vooral bij mn mintgroene broek en roze shirtjes, en roze broeken hoop dat de link het doet
Ik ben gek op Pastry. 2 weken geleden op de Fashiondays 2 paar gekocht voor 50 euro. Ik heb een paar in het zwart met zwart panterprint. En een knalroze paar met blingetjes.