Angstig voor weer een hg zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Najatt, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien dat we elkaar hier wat tips en adviezen kunnen geven. wat helpt bij jou kwa eten en drinken? En hoe ga je er mee om in je dagelijkse leven?

2. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh dit is ook mijn angst! Vandaag 4 weken zwanger.. Bij de vorige is het begonnen met 5 weken maar k heb nu al steeds vlagen... Zo bang...

Tips zijn welkom.. Vorige zwangerschap 1x opgenomen geweest en ruim 10 kg afgevallen..

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Helaas net sinds gisteravond weer thuis van een opname van 4 dagen en 8 liter vocht weer erin via infuus...nu weer herstellen pfff

4. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    CSI Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor jou dat het dit keer minder erg word als de eerste keer!!

Danty88 Veel beterschap toegewenst!! Balen dat het al tot een ziekenhuis opname heeft moeten lopen. Hopelijk mindert het snel en sterk je gauw weer aan!!

Hier is het gelukkig (nog) niet zo erg. Ben wel wat misselijk, maar vind het niets met me vorige zwangerschap. Ook heb ik nog maar 1keer overgegeven. Dus ik hooopppp dat het dit keer niet naar HG toe gaat.

5. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Najatt k duim voor je dat het hierbij blijft

6. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje! Ben zo misselijk als wat en geef ook elke dag paar keer over. Maar houd ook nog wel wat binnen gelukkig. Hoop dat de tijd snel gaat zodat het gauw minder word.

Hoe gaat het nu bij jou?

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Bij de 1e en 2e echt serieus HG gehad.
    Deze keer "alleen maar" dagelijks zo'n 4-7x overgeven en 24/7 misselijk maar zeker geen HG.
    Nu begint de misselijkheid zelfs af te nemen dus het kan na HG ook echt meevallen.

8. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Najatt hier een paar slechte dagen gehad maar vandaag gaat t redelijk.. en bij jou?

Deel Deze Pagina