Laag ijzer rustige baby

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Daan22, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mijn ijzer is erg laag. Hb is 5 en ijzer 70. Ik heb de ziekte van crohn en tabletten helpen bij mij dus niet. Ook voeding niet. Morgen naar de arts en dan gaan we plan van aanpak bespreken. Ik ben de hele dag moe. 2 dochters ven net 3 en net 2. Ook is de baby vandaag erg rustig. Iemand anders dit ook of tips

2. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb ook een laag hb (5,2) en lage ijzerwaarde. Tabletten helpen bij mij niet omdat ik een gastric bypass heb gehad. Ik had ook dat ik heel moeilijk de dag door kwam zonder in slaap te vallen. Ik gaf mijn termijn de schuld, maar de afgelopen 3 weken heb ik 1x per week een ijzerinfuus gekregen en het gaat echt al beter.

Ik heb alleen nooit gemerkt dat de baby rustig werd door ijzertekort.

3. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook echt moeite met wskker blijven. Best lastig met nog een 3 en 2 jarige haha. Ik heb nu dubee tableten gekregen. Ze willen toch eerst dit proberen. Volgende week bloed prikken en als het niet omhoog is alsnog infuus. Denk dat hij een rustiger dagje heeft ofzo komt vast goed bedankt voor je reactie

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    waarom geen injecties ipv tabletten?
    werkt veel beter

5. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf om infuus gevraagd. Ik had van 1 tablet per dag al last van maag en darmen dus wilde echt niet naar 2 per dag. Plus dat ik nog maar een paar weken tot bevalling had en het, zeker met keizersnede, wel prettig is om wat energiek je bevalling en herstelperiode erna in te gaan.

Ik wee't dat er mensen zijn die vrij heftig kunnen reageren op zo''n infuu's, maar het is mij alles meegevallen

Deel Deze Pagina