Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Maar heb sinds gisteravond steken aan de rechterkant van mijn buik. Heb ook al twee jaar last van een spastische darm. Dus vraag me af wat dit is, of het met mijn darm te maken kan hebben of iets anders.
Lastig, het kan van alles zijn, maar je gaat nu ook letten op alles wat er in je buik gebeurt en dat is nogal was. Alles krijgt een ander plekje en dat kan je voelen. Ook je darmen.
Ha, Ik heb daar in het begin ook veel last van gehad, best wel scherpe steken! Dacht eerst al aan blinde darm of zo, maar ik denk dat het gewoon bandenpijn is geweest of zo... groetjes
hoi, Ik heb dat ook,maar het is niet prettig. Ben bang dat het bij mij weer een miskraam wordt Ik hoop dat het niets ergs is bij jou. groetjes, Beata
Bij mij is het alweer over, denk dat het toch darmen waren, aangezien ik al hele dag niet heb gegeten en na het eten vanavond was het meteen over. Ik hoop het niet voor je meid. Hoe lang heb je er al last van? En heb je verder nog andere klachten, zoals bloedverlies ofzo? Ik heb ook als 5 miskramen achter de rug en spuit nu dagelijks fraxiparine dus was ook een beetje bang geworden.
o nee,geen bloed verlies,gelukkig. Maar wat is fraxiparine? Wat voor klachten had je bij elke zwangerschap? groetjes, BEata