Angstig

Discussion in 'Gezondheid' started by Maxy, Feb 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maxy

Maxy Lid

Apr 7, 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik ben een beetje op zoek naar ervaringen. Ik heb hier al eerder gepost dat mijn Baarmoederhals op 2,9 cm zat na veel harde buiken. Nu even doorspoelen naar nu; ik ben gestopt met werken om zo meer rust te nemen. Harde buiken blijven... krijg steeds pre -eclampsie klachten maar nog geen hoge bloeddruk, kleine meid liep achter op de groei, overgeven tot ik begon uit te drogen. Zoals jullie kunnen begrijpen is mijn roze wolk ver te zoeken.... tot nu toe is het allemaal ok baarmoederhals blijft goed in takt met rust was hij gisteren ook in een keer weer 4 cm ( ik was enorm opgelucht) ik lag namelijk weer aan het ctg omdat mijn harde buiken wel heeel frequent kwamen. Vandaag weer groei echo kleine meid is goed gegroeid en valt weer binnen de lijnen. Dus eigenlijk gaat het best wel
    Ok. Maar ik blijf klachten houden en ik wordt er angstig van. Met mijn vorige zwangerschap begon dit met 30 weken en was mijn zoontje er 5 weken later... nu begon alles al rond de 24 weken... ik probeer me niet druk te maken en weet ook dat ik er geen controle over heb. Maar mijn onderbuik gevoel geeft me een naar gevoel. Ik ben gewoon bang... ik wordt namelijk vaak al wakker met een keiharde pijnlijk buik. Heeft iemand adviezen of wijze woorden.

2. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    Hoi Maxy, sorry geen ervaring hiermee, maar wil je even sterkte wensen!

3. Maxy

Maxy Lid

Apr 7, 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel ☺️

4. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

Nov 6, 2015
    1,675
    807
    113
    Hier ook geen ervaring mee. Maar wil je wel even sterkte wensen

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Bij Mn dochter was mijn baarmoederhals op een gegeven moment 2,5 cm en met 32 weken kreeg ik weeen en ontsluiting en daarna kreeg zwangerschapsvergidtinf en Is ze met spoed gehaald. Hou t in de gaten

6. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

Mar 21, 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Ik herken bij mijn 1e zoontje...
    weeen kwamen al met week 17!! veel te vroeg natuurlijk...
    veel harde buiken, ziekenhuis in ziekenhuis uit longrijpprikken weeen remmers heel de mikmak...
    verkorte baarmoederhals "funneling"
    uiteindelijk bleef meneer tot week 39 zitten...

ik wens je veel sterkte en succes!!
    neem alle rust laat je lekker vertroetelen

Share This Page