Welk boek over gezond eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Weten jullie misschien een paar titels van boeken die interessant zijn om te lezen? En dan met name over natuurlijk eten zonder suiker, e nummers, toegevoegde conserveringsmiddelen etc?

2. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    De hormoonfactor, Grip op Koolhydaten, Oerkracht (ofzo), De voedselzandloper...
    Ik persoonlijk vind Grip op Koolhydaten het makkelijkst te volgen omdat dat gewoon in huis-tuin-keuken taal wordt uitgelegd hoe je lichaam werkt en wat voeding daarin voor rol speelt. Ik heb ook de hormoonfactor maar vindt alle uitleg over hormonen en stoffen soms te lastig... maar dat kan ook door mijn verweekte hersencellen komen ;'-)

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    oh en eten zonder conserveringsmiddelen is wel een uitdaging.. in bijna alles zit conserveringsmiddel... maar ja, jij wordt er ook niet vrolijk van als je een gekocht product na 2 dagen moet weg mieteren omdat het al bedorven is... niet alle conserveringsmiddelen zijn dus ook schadelijk voor je gezondheid..

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    De boeken van Karine Hoenderdos!
    Puur eten!

Succes!!

5. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de voedselzandloper toch wel het duidelijkst. En ook haalbaar. Bij andere boeken heb ik heel vaak dat van, ja klinkt aannemelijk, goed bedacht maar uehhhh laat maar.

Deel Deze Pagina