Aftellen: van pauze terug op play in 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door RE080219, 13 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Ik ben net zo’n renpaard, weet je wel. Die knetter-ADHD achter zo’n hekkie staat te trappelen.

    Na 23 pogingen staat het proberen van een kindje nu anderhalve cyclus op een pauze, die initieel bijna een permanente stop was geworden. Long story, mijn voorsteltopic bevat alle details voor de liefhebber maar ik zou het je niet aanraden geheel door te lezen, het is bijna een compleet boek haha. Anyway, punt is dat ik gewoon meer dan dankbaar ben, dat het slechts een pauze betreft.

    In februari trouwen we. Daarna mag er alsnog een kindje komen. Dan wenden we ons weer terug tot fertiliteit en starten we met IUI. Kan een beetje vroeger of later worden, maar het is een mooi ijkpunt.

    Alleen ik ben zo’n renpaard. Achter zo’n verrekt hekkie.

    Nog meer ongeduldige dames hier...?
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoi !
    Wij zijn dit jaar mei gestart met IUI's geen 1 is raak geweest. Zou nu de 6e en laatate gehad hebben maar werd overstimulatue dus moet een ronde overslaan. Echter besloten tot pauze volgend jaar. Lichaam/geest herstellen. Januari 19 hebben we intake IVF en maart 2019 starten we met IVF. Wat ons miss wel een kindje gaat opleveren. Voorgeschiedenis staat in handtekening.

    Zijn jullie nu bezig in eigen cyclus?
    Gefeliciteerd met trouwen volgend jaar spannend zeg !
     
  3. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Hai! Kan me in jullie geval voorstellen dat een pauze echt even een herstelperiode is. Wat een teleurstelling ook, die overstimulatie op de valreep. Gelukkig wel een hoopvol 2019!

    Wij letten nu nergens op, heb wel een idee wanneer ik geovuleerd heb maar ben niet zeker. Voor mezelf heel bewust gedaan want ik wil juist wél alles optimaal benutten etc terwijl ik dat nu echt moet loslaten. Anders wordt dat ongeduldig trappelen alleen maar steeds erger...
     
  4. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Het is ook ongeduldig allemaal... wachten wachten wachten en nog es wachten. Schiet soms niet op ! En maakt het ondragelijk allemaal.
    Hopelijk schiet het voor jullie ook wat op.

    Wij hebben klusverbod genegeerd en hebben op eigen kracht geklust stiekum haha dus mn nod is 20 dec. Zit nu op 7 dpo. Vond het te zonde om de kans voorbij te laten gaan. Afwachten maar weer...
     
  5. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Kan me goed voorstellen dat je zo’n vrijverbod negeert. Als we zo mega vruchtbaar zouden zijn dat we met drie eitjes ineens een drieling zouden krijgen, zouden we niet in het ziekenhuis lopen, toch. En we wachten al zo lang...

    Ik dénk dat ik nu 6 of 7DPO ben. Verwacht helemaal niks en heb ook totaal geen testdrang. Sterker nog als het nu raak zou zijn zou het alsnog weer schakelen worden (en bijna een “oepsie” zijn) dus beter zou zijn om gewoon ongesteld te worden. Maar ja, we wachten al zo lang hè. ;) Je snapt ‘m vast.
     

Deel Deze Pagina