Ja ben de hele week al chagrijnig en prikkelbaar... ach dat trekt wel weg. Ik heb ook een vastzittende nek waardoor ik ook zoveel hoofdpijn heb.. misschien komt het een door het het ander! Vandaag dus naar de ha geweest... nw meegekregen en ik heb foliumzuur gekocht! Leuk om nu zo'n ding in te nemen met de wetenschap dat ik nu bewust bezig ben om een kindje te krijgen/maken. Mijn dochtertje was een verrassing en dat had ook wel wat!
Super spannend hoor Frommeltje! Nog even en het is zover.. Het komt als het moet komen.. neem lekker de tijd, geen stress. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik merk dat ik steeds meer zin krijg om er voor te gaan, denk dat ik aan het idee begin te wennen
he meiden, Ik heb naar het einde van vorige week toe weinig gereageerd want had het zo druk met werken en van het weer genieten natuurlijk Vandaag lekker vrij en vriendlief is werken dus heerlijk een dag voor mezelf senna wat een fijn nieuws om te horen! hoop natuurlijk dat het via de natuurlijke weg nog lukt maar toch ook heel fijn om te horen dat ze je wel snel willen helpen! ik duimduimduim nieltje wat leuk dat jullie er weer voor gaan!! hopelijk hebben jullie snel geluk. frommel hoop dat je hoofdpijn snel over is en dat je jezelf net zo vrolijk mag gaan voelen als het weer nu is Die pilletjes slikken geeft mij toch ook altijd een trots gevoel en nu maar hopen dat het snel raak is. hier gaat alles zijn gangetje zit nu op het wachtbankje. Zou ergens tussen woensdag en zondag ofzo NOD hebben dus ik hoop. Al merk ik nog niks dus zal het ook wel niks zijn.
Hi Karlijn, Wat is een NOD (ik ben nog helemaal nieuw in zwangerschapsland Heerlijk zo'n dagje voor jezelf.. fijn dat je bijna kan testen.. spannend he.. Werken jullie eigenlijk? Ik ben office manager (3.5 dag) bij communicatiebureau, 33, mijn vriend is 40 en werkt fulltime, hebben een konijn, nog geen kindjes.. En jullie?
ik heb morgen mijn nod maar verwacht er niet zoveel van. Ik ben een thuis blijf mama ga wel weer voor een gastouder aan de gang. mijn man werkt bij de politie. We hebben 2 hondjes en 2 meiden ik ben 26 en manlief 34 kindjes zijn 3 en 8
NOD is Niet Ongesteldheids Dag. Ik ben 26 mijn vriend is 34. Ik werk 32 uur als assistent afdelingsmanager in de snelst groeiende supermarkt van het land en mijn vriend werkt 40 uur en is plaatsvervangend filiaalmanager bij diezelfde supermarkt keten. We hebben 6 jaar geleden samen in dezelfde winkel gewerkt en toen hij naar een andere winkel ging begon het vonkje pas over te slaan. We zijn ruim 4,5 jaar samen en wonen bijna 3 jaar samen en zijn nu bijna een 1 jaar bezig voor ons eerste kindje
Ik ben 29 jaar, vriend ook 29! We hebben een meisje van bijna 2 en een hond en kat! Nu nog een tweede kindje erbij! Ik werk samen met mijn vriend in de fotografie, eigen bedrijf!
Als je eenmaal aan het idee gewend bent dan wil je ervoor gaan he... geweldig is dat! Ik heb het nu ook. Ik ben net ongi af en ben nu al aan het kijken wanneer we veel moeten klussen haha! Mijn eerste was een verrassing, niet gepland. Maar dat was ook wel het beste voor mij omdat ik anders nog steeds onwijs veel last van een angststoornis zou hebben! Nu gaan we echt bewust voor een kindje... dat is echt een nieuwe ervaring!
Goedemorgen dames. ik mag vanmiddag naar de gyn om te bespreken wanneer te beginnen met spuiten. inmiddels ben ik nou 2 dagen overtijd dus ga ook bloedprikken vanmiddag
Hi Frommel, Spannend zeg... leuk he dat plannen Toch een hele super bijzondere ervaring. Ik dacht altijd dat ik het heel stom zou vinden om "te plannen" en dat het romantisch zou zijn als het gewoon gebeurt.. nou dit is net zo gezellig Ik zit even te kijken hoe ik een zo optimaal verlof kan hebben in de winter of juist in de zomer ))) haha.. nee hoor, we zien wel.. Senna, spannend hoor! Laat je even weten hoe het geweest is?
Hi Karlijn, 1 jaar.. en ook heel actief of "we zien wel"? Is het frustrerend? Spannend hoor.. De snelst groeiende winkel van Nederland... hmmm.. welke zou dat toch zijn Wat ben ik een oud wijf vergeleken met jullie Mijn moeder zegt altijd, goed werk kost tijd.. dus die nemen we er dan ook maar voor he!
Met mij prima.. pas half april weer verder met oefenen.. Verder voel ik me ook heel goed. Erg weinig last van spanningen
Hallo meiden, wil me hier ook even melden. Ik ben 30 jaar en sinds mei 2010 gestopt met de pil. PCOs bekend sinds december 2010 en paniekaanvallen en straatvrees sinds augustus 2011
Welkom! Je bent al lang bezig met kinderen krijgen.. 2 jaar. Heeft dat iets met je paniek te maken (dat je daarom teveel stress hebt?). Sinds augustus heb je straatvrees, dat klinkt bekend.. kom je de deur helemaal niet meer uit? En durf je aan kinderen te beginnen?
Thnx, normaal ging ik naar het zh om met hormoonspuiten een eisprong te krijgen. Dat hielp goed alleen steeds geen bevruchting. Er werd vaker gezegd volgende keer gaan we iui proberen. Maar dat is er nooit van gekomen. Het is allemaal te veel geworden door verhuizing, koop van huis en zh bezoekjes. Na een maand ben ik naar het zh gegaan met de bus vanuit het nieuwe huis. Bus bomvol met mensen en toen ging het de mist in. In het zh werd het nog erger en mijn man is me moeten komen halen. Als ik winkels binnen loop krijg ik aanvallen, misselijk, zweet en paniek. Ben wel steeds naar de winkels in gegaan, wou me niet klein laten krijgen. Maar durf alleen winkels in met mijn man. Ga zelf niet alleen de straat op. Zit binnen of in de tuin. Ik heb van de psycholoog fluoxetine gekregen en die is nu verhoogt naar 1,5 tablet. Nu afwachten of het beter word. Sta op een wachtlijst bij de psycholoog. Wil graag kinderen en zou als het ging morgen meteen weer naar het zh willen gaan. Maar dat gaat zeker mis. Moet met de bus erheen en die zit steeds zo vol. Als ik een bus zie langs rijden krijg ik weer paniek. (getypt op mijn telefoon)
Haha erg he... dat plannen! Ik heb dat ook! Ik heb bij de eerste niets hoeven plannen en dacht ook dat het wel los zou lopen... maar nee hoor! Dit is de eerste maand dat we ervoor gaan en nu zit ik al te bedenken wanneer we extra moeten "klussen"... want ja het verschil wordt alleen maar groter tussen nr 1 en 2... wat erg ben ik! Ik had verlof van maart tot augustus met vakantie erachteraan... was niet verkeerd! Nu hoop ik het in de winter te hebben... anders moet ik zolang wachten! Enne... heb je helemaal geen foto's van jezelf op Facebook?
Welkom hier.... jammer dat je je hier moet melden ivm je klachten! Hoop dat de medicatie snel aanslaat!