angststoornis en zwanger worden/zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tiepetje, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend hoor nieltje.

hier nog steeds geen ongi morgen maar weer bellen :(

2. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Hier ook alles goed! Druk weekend gehad, vandaag zelfs in slaap gevallen op de bank toen de kleine op bed lag! Ik was kapot haha! De kleine meid ook hoor... die was moe en lastig aan het worden en riep alleen maar "la eten"... oftewel chocola eten! Die heeft overal eieren gezocht en wilde alleen nog maar chocolade eitjes eten! Nou mooi niet dus, dat resulteerde in een stampvoetende peuter!! Ben blij dat het morgen weer gewoon dinsdag is... nog ruim een week en dan mijn nod! Spannend, ben benieuwd!

3. nieltje78

nieltje78 Actief lid

13 mrt 2012
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat lijkt ze op mij.. ik wil ook alleen maar chocolade eten!! En dat stampvoeten als het er niet is ;)
    Spannend meid, nog een weekje dan weet je het!

Senna, wat bedoel je met nog steeds geen ongi? Niet ongesteld? Dat is toch fijn? Ik zit er nog niet helemaal in merk ik.. :)

Hier alles prima, lekker met het 40 jarige huwelijkscadeau van mijn ouders bezig. We maken een boek met herinneringen.. we hebben alle mensen die belangrijk zijn/waren gevraagd een herinnering in te dienen.. echt te leuk wordt het..

Domptiedom..

4. ja opzich wel maar niet als je niet zwanger ben.
    zit nou dag 80 geloof ik na de curretage

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Senna, ik doe met je mee. Inmiddels dag 83 en geen ongi of zwanger. Heb dan weliswaar geen curretage gehad, maar het is knap vervelend!
    Niet weten waar je aan toe bent, dramaaa!!

Verder gaat het hier allemaal goed. Ga een half dagje per week minder werken en dat gaat me prima bevallen. Kwa centjes kunnen we dat makkelijk handelen. Oeeehh!! Kan niet wachten om zwanger te worden!!

6. ben je onder controle bij een Gyn?

want zolang niet menstrueren is niet goed voor je lichaam.
    mocht je niet onder controle zijn zou je dan keer contact willen opnemen met je huisarts?

Wil je niet bang maken hoor maar je baarmoeder kan misschien het baarmoederslijm vlies niet kwijt ofzo.

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik ben al bij de HA geweest hiervoor. Omdat ik in september gestopt ben met de pil en hier bijna 7 jaar aan geweest en daarvoor ook al niet regelmatig was denkt de HA dat ik nog een cyclus moet ontwikkelen. Mocht dit rond juni nog niet het geval zijn, dan mag ik weer terug komen. We zijn ook pas eind febr begonnen voor kindje, dus naja, zie het wel. Ben nu aan de teunisbloem en etos zwanger worden pillen sinds een week, dus ben benieuwd!!

8. oke spannend

9. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Hier een bloeding.. 3 dagen te vroeg maar ga er toch vanuit dat het een ongi is... balen! Op naar ronde 2!

10. He meid wat balen :(

Hier ook nog steeds geen ongi.
    Heb straks telefonische afspraak met de gyn.

11. nieltje78

nieltje78 Actief lid

13 mrt 2012
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohw jammer.. Nog even dooroefenen, ook niet vervelend ;)

Spannend Senna!

12. ben echt op van de zenuwen heb expres drukke ochtend gepland

13. nieltje78

nieltje78 Actief lid

13 mrt 2012
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slim ;) hoe laat moet je?

14. ik word gebeld eind van de ochtend.

15. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    weet je al meer?

Ik heb even zitten rekenen en mijn ongesteldheid klopt wel qua datum. Mijn cyclus is wat in de war en is nu 27 dagen de laatste maanden... ben zo gewend dat ik standaard op een donderdag ongesteld werd en nu dus wat eerder...

Op naar de volgende ronde dus!

16. jeeeeeeeeeeeeeeej ik mag beginnen :D

17. nieltje78

nieltje78 Actief lid

13 mrt 2012
    149
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid! Nou, kunnen jullie beide aan de slag :)
    Succes! Leuk hoor...

18. ja hihi.

baal alleen heel erg dat de huisarts dingen door heeft gespeeld aan de gyn.
    Onze financiele crisis die we gehad hebben om maar voorbeeldje te noemen.
    Dus de gyn sprak me daar op aan van ja kind kost wel veel geld bla bla bla bla bla bla.

Nou echt ben zo kwaad. Heb eind van de middag nog gesprek met de huisarts hierover want echt blijf me verdedigen pfffff

19. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Volgens mij moet je altijd aangeven of ze je gegevens morgen doorspelen.. tenminste dat soort gegevens.

Maar ach, laat het los en wat zo was, was zo en nu is het nu!

Maar fijn dat je mag beginnen! Volgende maand samen zwanger.. deal?

20. Deal :D

Deel Deze Pagina