van het weekend misselijk geweest normaal zou ik dus in paniek schieten maar nu totaal niet. heb mezelf flink toegesproken en geen onrust of paniek gehad Morgen eerste echo om te kijken of het spuiten wat geholpen heeft hihihi. Hoe is het met jullie dames?
Kan het zo snel al raak zijn? Of heeft de misselijkheid met de hormonen te maken? Leuk hoor dat jullie zo positief bezig zijn voor een kleintje. Ik heb nog steeds de kriebels en ben blij dat we eerst even de verkoop van het huis afwachten. Ik twijfel gewoon nog teveel. Vind het ook super eng merk ik.. gewoon omdat het voor altijd is. Ik moet nog omschakelen denk ik..
ja hahahaha. zo ik had echt pijn in de buik en zweten en dizzy. moest maar bij de wc op de grond gaan zitten was zo naar. Blij dat de oudste niet naar beneden kwam.
Hier gaat het goed hoor! Drukke dagen gehad! Succes met de echo morgen! Laat je het weten.. Nieltje ik facebook je snel terug hoor... moet er effe voor gaan zitten en heb het erg druk gehad!
Lang niet geweest, maar hoe gaat het nu met jullie dames? Hier gaat het goed. Alweer in ronde 3 voor een brusje! Ben zooo benieuwd wanneer het raak gaat zijn. Vorige keer direct zwanger, maar denk nu dat het lang gaat duren, geen idee waarom, gewoon een gevoel Verder nog steeds aan de mirtazapine, maar de HA,gyn, en poppoli keuren dat gelukkig goed Ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Alvast een fijne koninginnedag!
Hier gaat het wel... veel gedoe aan mijn hoofd vanuit de privé-sfeer... maar ach dat komt wel goed! Vandaag (nu eigenlijk) flink wat krampen van de eisprong! Goed teken!!
vervelend! Gaat t wel? Spannend meid, aan de slag jullie, op naar frommel 2.. Ik zit midden in een citroensapkuur, even helemaal ontgiften. Kijken of de medicijnen dan ook nog beter pakken en ik iets kan minderen. En natuurlijk de mooie bijzaak.. Afvallen Zit in dag 4, nog 6 te gaan. En heerlijk genieten van mijn vakantie!!
hoi meiden. hier klus weekend gehad pfff hihi nou afwachten op nod. citroenkuur om te ontgiften heb ik nog nooit van gehoord hih. frommeltje hoop dat de sfeer gauw beter is
Thanks meiden... komt wel weer goed! Met mij zelf gaat het goed dus ... Mijn eisprong is ook geweest dus nu maar afwachten... maar denk dat de kans klein is. Ben voornamelijk met "gedoe" bezig geweest ipv een kindje maken...
Gelukkig heb je elke maand een kans het komt wanneer het goed is.. Wijs advies van mijn mama.. Goed werk kost tijd..
We zullen zien he... over ruim een week weet ik het... En anders gaan we klussend verder! Alles goed met jullie?
Spannend hoor meiden!! Hoop voor jullie beide dat het raak is! Kan je al bandenpijn hebben als het net raak is? (ik ben echt een nit wit) Hier alles goed! Heb net een week citroensapkuur gedaan. 7 dagen niet eten, alleen drankjes drinken.. was prima te doen. Gisterennacht werd ik 's nachts wakker met een paniekaanval en pijn in mijn maag.. Paul is toen een rijstewafel voor me gaan halen en die heb ik deels opgegeten. Ik had met mezelf afgesproken dat als de medicatie niet meer goed zou pakken of ik last zou krijgen ik zou stoppen. En dat heb ik gedaan! Voel me heel goed! En 5 kg lichter, ook even lekker. Nu komende tijd even lekker volhouden om gezond te eten. Begin juni hebben we fotoshoot met de familie, dus dat is een mooi streven om door te gaan. Verder laten we de kinderwens even voor wat het is. Na de zomer kijken we verder wat we willen, voelt heerlijk.
Hej dames! Ik heb ook bandenpijn, al een paar dagen. Vrijdagavond wat roze verloren en daardoor gisterochtend voor de zekerheid nog even geklust (was het een innesteling of eisprong, geen idee). Vandaag alweer bandenpijn, maar de testjes helaas nog negatief. Gelukkig mag ik 8 mei al naar de gyn, dus ben benieuwd. Zou toch wat zijn als het dan ineens raak is! Ik ben benieuwd meiden. Succes allemaal!! PS. als vrijdagavond een innesteling is geweest, wanneer zouden jullie dan gaan testen? Weekje wachten ofzo? En ik kon donderdagochtend mn ontbijt niet op omdat ik misselijk werd. Heel vreemd allemaal! Nog geen last van mn (.)(.)...
Heyy, hier ook een paniekerig typetje met ADD. Wij hebben helaas 2 weken geleden een miskraam gehad Ik wist niet dat ik zwanger was, toen ik erachter kwam meteen gestopt met medicatie..en toen ging het heel erg mis met mij (opeens zwaar depri).. Ga morgen naar de H.A. Wil dit in de toekomst voorkomen, door goede begeleiding vanuit een poppoli hier in de regio.. Snap je zo goed..je wil zonder medicatie..maar door hormonen versterken je angsten. Ik ben door het abrupt stoppen zo in een dip geraakt, dat ik opgenomen moest worden. Terwijl het eigenlijk al een tijd heel goed met me ging. Heel veel sterkte met alles!
Loetjemegs, wat naar van de mk. Heftig! Ik zou ook even overleggen met de poppoli.. kan beter god begeleid worden! Succes! Paniekertje... wanneer testen? Geen idee... ik ben onervaren! Dit is ronde 2 pas en nummer 1 was een verrassing dus kan je niet helpen denk ik!
Ik ben........ ZWANGER!!! Vandaag een hele positieve test gehad na een aantal minder duidelijke... Moet er nog wel ff aan wennen dat het echt zo is haha! Ronde 2 dus ook erg snel!
Gefeliciteerd!!! ik ben ook zwanger hihi kom je gezellig meekletsen bij de januari 2013 mama's? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/353696-januari-2013-mamas-20.html