ik werk niet ben ook volledig thuis gelukkig kan mijn kop niet aan werken toe zetten en heb er ook geen ruimte voor in mijn hoofd
Nou de eerste zwangerschap was een totale verrassing... deze is gepland en dankzij medicijnen, therapie en mijn eerste kindje was zoveel vreugde geeft durf ik het aan! Ik voel me beter dan ooit!
Dikkemams welkom. Ik werk 3 dagen meer niet ik ben voor 37% afgekeurd. Heb 3 jaar 'thuis' gezeten ivm deeltijd therapie. Daarna weer gaan werken. Ik werk expres niet meer omdat ik dan snel overloop. Ik vind het nog steeds eng om zw te worden. Maar weet als de kleine er eenmaal is dat het goed komt. Maar die 9 mnd. Hoeft van mij niet. Senna wanneer heb je de afspraak
Meissie toch, doe rustig aan... komt allemaal goed! Als er iets dan gil je maar, als je je hart wil luchten... hier of op fb of whatsapp... doesn't matter! Wie heeft er trouwens allemaal facebook van jullie?
Ach meid, ik ben niet eens zwanger en loop soms gewoon te janken om niks, helemaal niet erg! even lekker eruit laten komen en weer verder.. niet te veel achter zoeken, gaat over.. Ja ik heb FB.. dat praat volgens mij veel makkelijker dan dit forum.. zo rommelig..
Dikkemams Weehee toppie. Ik heb ook fb. Je kan er ook een geheime groep op zetten zodat niemand het kan lezen behalve de groep. Ik heb 2 groepen waar ik mee schrijf. Senna gooi het er maar uit hoor. Is het de angst dat je huil of door hormonen. Of iets anders. We zijn er voor je. Dikke knuffel
Oh en ik werk 3,5 dagen per week als office manager meer dan dit werk ik niet.. Woe is mijn vrije dag en vrijdag middag en die heb ik ook echt nodig om bij te konen..
Is zo'n "geheime" groep niet handiger dan? Daar kun je dan chatten enzo toch? Heb er ook weleens een gehad maar destijds niet veel mee gedaan... Ik pb mijn echte naam wel even naar een aantal van jullie... dan kan iemand het aanmaken en mij uitnodigen..
Is goed nieltje dat jij het doet ik had gestuurd dat ik hem maak maar als jij het doet ook prima. Toppie
Hmm... Jammer dat jullie hier niet meer zitten... ik ben nu bijna 18 weken zwanger en de angststoornis die ik voor de zwangerschap had en die eigenlijk helemaal weg was is weer in alle hevigheid terug... en zou graag met wat meiden praten die het begrijpen en snappen....
Hallo allemaal, Hier nog een angstige tante. Na mijn tweede bevalling is het na een half jaar helemaal mis gegaan. Heb er van alles aan gedaan me beter te voelen en nu gaat het dan ook beter. Ik kan niet zoveel vertellen openlijk. Ik heb een aantal pagina's gelezen maar weet niet of jullie een besloten forum hebben waar jullie vrijuit kunnen praten. Ik zou me heel graag bij jullie aansluiten. We overwegen een derde kindje.
Danielle ik zag dat je toegevoegd was op het besloten gedeelte van Facebook. Welkom! JustDakota, heb je facebook want daar kletsen we verder.... pb me even je gegevens dan kan ik je toevoegen!