In afwachting van resultaat NIPT test

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Appeltje85, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Zijn er nog meer dames die op dit moment in afwachting zijn van het resultaat van de NIPT test? Hoe gaat het wachten jullie af? Ik ga uit van een goed resultaat, maar het blijft spannend.

Mijn bloed is naar Gendia in Antwerpen gestuurd en is daar woensdag aangekomen. Ik hoop stiekem eind volgende week iets te horen.

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Sterkte! Ik ben nu 30 weken zwanger maar ivm verhoogde combinatietest paar maanden terug ook de nipt gedaan. Wat een spanning he?
    Had je een indicatie of doen jullie bewust meteen een nipt? Want de kans is enorm groot dat alles helemaal goed is!

3. Jes80

Jes80 Lid

26 jan 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een nipt bij Gendia laten doen.
    Op maandag bloed laten prikken in NL. Dinsdag was de factuur binnen en de maandag erop (2e paasdag!) om 21.45 uur s avonds al uitslag, 8 dagen dus.

Succes, dit soort onderzoeken blijven spannend!

4. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Ik ben ook in afwachting van de NIPT test... heel erg spannend en slopend dat afwachten.
    Ik heb het dan in Nederland laten doen want daar woon ik, maar hier duurt het 2 weken.
    In Belgie heb je het gelukkig wat sneller zo te lezen.

Succes!

5. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Veldhoven
    @emm: nee we hebben geen indicatie. Maar ik wilde het graag omdat we dmv icsi zwanger zijn geworden. Bovendien heb ik een aantal gehandicapten in de familie waarvan ik niet weet of dat erfelijk is. Heftig trouwens van die verhoogde kans. Hebben jullie bewust eerder geen vervolgonderzoek laten doen?

Ik heb het bloed trouwens vorige week dinsdag laten prikken op een afnamepunt in Nederland. De dag erna kreeg ik bericht van antwerpen dat het bloed was aangekomen en we kregen de factuur. Die hebben we meteen betaald. Afgelopen donderdag kregen we het resultaat, dus 9 dagen na de bloedafname. Gelukkig was het goed.

We hadden in eerste instantie besloten dat we het geslacht niet wilden vernemen zodat we het op de echo konden zien later. Maar toen er in de mail met de uitslag stond dat we konden mailen om het geslacht alsnog op te vragen, werd de verleiding me toch te groot. Helaas nog geen reactie. Maaar, het belangrijkste is de goede uitslag natuurlijk.

Succes nog met wachten dames, laten jullie weten wat het resultaat was?

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam

7. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Veldhoven
    Of de kans is verhoogd is en in welke mate, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens de gynaecoloog die de icsi geeft uitgevoerd hoefde ik me geen zorgen te maken omdat ik nog jong ben. Maar zelf had ik zoiets van; de bevruchting is niet natuurlijk gegaan maar dmv icsi dus laat ik toch maar even een nipt test doen. Gewoon voor m'n eigen gemoedsrust.

Deel Deze Pagina