Wij willen een hulp in de huishouding. Een schoonmaakster, zeg maar. Ik dacht aan een ochtendje in de week. Stofzuigen, badkamer, toiletten schoonmaken etc. Wat betaal je per uur ongeveer?
Toevallig hebben wij net samen ook besloten om een hulp in de huishouding te willen, bij ons word dit mijn zus, zij werkt niet, en kan het momenteel erg goed gebruiken, en ze vind het leuk om te doen.. Wij zaten te denken aan 25 euro per keer, we willen graag 1x per 2 weken, en voor het ramen wassen komt ze apart en krijgt ze 20 euro.
hoi ook ik werk in de huishouding en krijg ook 12,50 per uur. 1 keer per week en dan is het van 8.30 tm 11.30 en heb dan 37,50 verdient. Af en toe loopt het een kwatiertje uit of juis eerder en dan krijg ik het zelfde
onze hulp vroeg ook 12,50 euro per uur, ze komt om de week 3 uur en we hebben er al snel 40 euro per keer van gemaakt in principe krijgt ze ook hetzelfde als ze ietsjes langer blijft (korter is meestal niet) hebben wel zo vriendelijk een kerstpakketje gegeven en een ruime '13e maand' toen ze er een jaar was, zijn superblij met haar hulp!
En wat als ze nou op de fiets komt? Ik zou niet rekening houden met brandstofvergoeding, dat is iemands eigen keus.
Ik ga ook niet hoger dan 10 euro zitten hoor moet ik zeggen, vind het een behoorlijk bedrag wat je handje contantje krijgt voor ongeschoold werk. Hoe ze dan bij ons komt is haar probleem.
Ik zou dus nooit werken voor tien euro per uur. Kan overal minstens 2,50 meer krijgen! Hoe je bij iemand komt is idd eigen keus.
Zelfs als je wit schoonmaakwerk doet verdien je 10 euro netto per uur. Zeker als die persoon werkt als zzper doet zelf belasting afdragen. Dan is 12 tot 15 euro per uur een goed bedrag. (Ik heb jaren schoonmaakwerk gedaan wit, nu werk ik in de zorg)