ik ben niet ondankbaar hoor!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo verloskundige. ik ben een moeder van 37 en heb 3 kinderen de jongste wordt 29 juli 2 en krijgt 1 keer per dag nog de borst. ik heb 6 febr. na 10 weken een miskraam gehad. ik ben altijd meteen zwanger geraakt maar nu zijn we 5 maanden verder en ik ben nog niet zwanger wat voor mij heel lang is. mijn menstruatie is regelmatig maar sinds de miskraam wel iets heviger. mijn man slikt amytriptyline wat volgens huisarts en apotheek niet uitmaakt voor een zwangerschap. ik wil graag weten ook al weet ik wel dat je zoiets niet kan voorspellen of ik misschien niet meer vruchtbaar ben? hebben jullie enig idee waarom het niet meer lukt? ik ben heel blij met mijn kinderen en wil niet ondankbaar zijn maar ik zou heel graag nog een kindje willen. alvast bedankt. groetjes moique.

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Moique,

Ook al is je menstruatie iets veranderd na de miskraam, je cyclus is wel nog steeds mooi regelmatig. Dit is belangrijk, zeker met het oog op het inschatten wanneer je ongeveer je eisprong hebt, dus wanneer je de grootste kans hebt. Het lijkt me niet dat je niet meer vruchtbaar bent.
    Dat jullie nu al enige tijd weer aan het proberen zijn, helaas nog zonder succes, wil echt niet zeggen dat het niet meer gaat lukken hoor...
    Soms heeft de natuur er net even langer voor nodig...

Lonneke

Deel Deze Pagina