Ik hoop niet dat er hier fans tussen zitten van deze burger en anders is het beter niet verder te lezen. Het kan aan mij liggen maar hebben jullie dat nou niet dat als jullie die naam zien of horen dat je dan denkt aan 1 of andere bil spier..niet als de anus? Ik zat laatst in de Mac naar de poster te staren en kon het niet laten dan te denken gatver...het klinkt als..1 of andere bil spier. "Ik heb pijn in m'n angus"..m'n angus is opgezwollen... Of ben ik de enige gek hier
Ik heb er laatst nog 1 op en hoewel ik het niet zeker weet, vermoed ik dat het wel net zo taai was als een kringspier. Ik vond er niks aan in ieder geval.
Haha ik houdt niet van hamburgers etc. Maar toen ik het topic titel las dacht ik echt huh anus burger 😅 Dus ergens kan ik je begrijpen
Hahah ik heb hier even om moeten lachen Maar nee sorry zo heb ik het niet gelezen. Maar ik zal vanaf nu er altijd aan moeten denken als ik een poster zien! Bedankt he
Ik heb de eerste keer ook even goed moeten lezen. Ik kende het eerst ook niet, maar hij is volgens mij wel steeds meer populair aan het worden.
Is ook veel beter dan die gemalen shitzooi. Wat ook eeeerrrggg lekker is is Wagyu burgers ... Dat is pas lekker. Is wat duurder maar dan heb je ook echt wat
Nou, ik had zo'n maestro burger van de McDonalds (tig weken geleden) en ik kwijl er nog steeds bij. Dat zijn ook Angus burgers, begreep ik. Ik heb elke keer wanneer ik langs de McD ga zelfbeheersing en wilskracht nodig om hem niet te kopen De 'echte' zal dan ook wel heerlijk zijn