Nou mamabri Bij de algemene ontwikkeling hoort lezen... en wie veel en snel leest leest wel eens wat verkeerd. En tja dat heeft Loussa nooit geleerd. ...... of ze heeft nooit anatomie lessen gehad en weet niet wat een anus is. ... Wat een onzinnige opmerking zeg .. alsof je algemene ontwikkeling voorkomt dat je woorden in de vlugheid verkeerd leest 😂😂
Ik las wel angus, associeer het met iets schots, maar het is dus iers? Maar bilspier? Nee, die associatie had ik niet. Anus kan ik wel begrijpen. Eeit; ah toch Schots van origine, goede associatie dus
Geen last van. Ik denk dan eerder aan AC/DC. Angus is volgens mij en normale Schotse jongensnaam. Ik denk dat ze met algemene ontwikkeling bedoelde, dat het toch eigenlijk algemeen bekend zou moeten zijn dat een angus burger gewoon een hamburger is van vlees van het angus rund. Als je wel eens uit eten gaat, of niet alleen blindelings de prijsknallers uit het vleesschap pakt, dan zou je dat wel weten. Tegenwoordig serveren ze ook wel angusburgers bij gewone eetcafés.
Ja! Wagyu (oftewel een Japanse koe) is echt héél erg lekker en kwalitatief subliem vlees. 😋😋 Het kost idd wat, maar hier in Azië gelukkig wel betaalbaar. Angus = Anus....nee gelukkig geen last van. 'Angus' is trouwens ook gewoon een redelijk veel voorkomende Engelse jongensnaam. 😏
En waar lees jij dat diegenen die het woord angus te vlug lezen en daarom denken aan een anus niet zouden weten wat voor vlees dit is? Daar heb ik geen Google of Wikipedia voor nodig
Hoe beter je een woord kent, hoe makkelijker je het herkent bij vlug lezen en hoe kleiner de kans dat je er een ander woord in ziet. Uitzondering is als je een ander woord verwacht, bijvoorbeeld door de context of je eigen mindset. Ik stoor me erg aan jouw toon. Vooral in je reactie tegen Loussa.
Jeetje wat een aanname zeg. Ik las ook anusburger, maar heb gewoon een dirty mind. Ik weet namelijk prima wat een angusburger is, idem als 95% van dit topic. Beetje vreemd om dan aan mijn Algemene ontwikkeling te twijfelen omdat ik woorden anders lees xD gebeurd me zo vaak whahaha. Ik lees inderdaad veel (véél) te snel en heb dit met heel erg veel woorden. Dat heeft echt 0 met mijn algemene ontwikkeling te maken want die is uitzonderlijk groot. Kom je nu van je troon af? Doe maar weer rustig.
Joh het is gewoon een luchtig topic dat niks te maken heeft met de algemene ontwikkelingen van een persoon. Tuurlijk weet iedereen dat het geen anus is... Het is gewoon rundvlees maar hey ik kan overal wel een grapje van maken en zo dus ook met de anGus burger.
Ik las wel gewoon angus maar ik ken het echt niet. Mijn man Hindoestaan dus er wordt hier geen rund gegeten.(en met mijn algemene ontwikkeling is dus niks mis en ik eet ook niet de standaard kiloknaller)
Niet MIJN troon. Ik nam aan wat Loussa bedoelde. Als je mijn andere bericht leest, zie je dat ik het ook heb over uitzonderingen, o.a. je mindset. Daarmee bedoelde ik precies zo'n 'dirty mind'. Nee, jij loopt het hele rundvleesschap voorbij
Ik heb grote twijfels bij het feit of er echt Angus vlees gebruikt is in deze burger... In Australie was deze burger al in 2009 verkrijgbaar en echt bere lekker! Vele malen sappiger en malser dan de "gewone"hamburger. Nu smaakt de Angus hier in de verste verte niet naar die burger daar het vlees is anders van kleur, geur, smaak en structuur dus ik zet mijn ????