Erg leuk, vond Danique, Yannick, Aniek allemaal erg mooi, maar omdat onze achternaam met een K begint, leek het net of het Dani K..., Jannie of Annie werd in combi met de achternaam, daarom bij ons helaas afgevallen.
Absoluut niet mijn smaak, persoonlijk vind ik hem wat lomp aan doen. Maar verder natuurlijk niks mis mee!
Sinds 6 juni 2014 ben ik de trotse mama van Aniek en nog steeds blij met de naam. Lief, stoer. Lekker kort en geen letters zonder functie.
Je leest 'm iets te letterlijk Ik denk dat ze bedoelt dat het bij de naam Danique met achternaam Kok (als voorbeeld) lijkt of je Dani K.... zegt. Dus Kok, Kaspers, etc... En afhankelijk van welke naam je zegt, wordt het dus Dani, Annie of Jannie.. snappie?
Ik vind het een leuke, stoere maar ook lieve naam. En volgens mij komen er heel veel namen weer terug. Ik ben zelf niet zo van de uber moderne namen dus ik vind het leuk
Ik vind dat juist extra leuk eraan dat het niet mega populair meer is, dat zou voor mij een reden zijn het juist wel te kiezen. Ik vind het qua karakter zeker niet ouderwets en gewoon passend bij de tijd. Ik vind dubbel 'n' de 'normale' spelling maar dat komt omdat ik een Annick kende vroeger.
Ja dat eerste maakte ik zelf ook op uit de tekst Alleen nu pas met jouw (dikgedrukte stuk) tekst erbij snap ik de rest ook. Thanks Uit het bericht ontbrak een stuk tekst waardoor ik het niet snapte
Ik vind ‘m een beetje oubollig, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik een oudere nicht heb met die naam. Is Mika misschien wat of Anouk? Ook een beetje die klanken.
Ja, ik vind dat dus ook leuk aan de naam! Niet te hip of te populair, maar ik vind hem zeker niet suf.