Hi Ik ben zwanger van kindje 4 (eigenlijk 5) Maar ik kan geen mooie passende jongensnaam bedenken. Ik heb al Rafael* ( dat vind ik nog steeds de mooiste naam. Mijn eerste kindje die er niet is...) Olivia (m) Sidney (j) Dominic (j) En dan baby 4, en ik kan niets bedenken. Mijn vriend vindt Joshua mooi maar ik ben nog niet overtuigd Ohja m'n kinderen hebben een tintje dus een "boeren, oerhollandse" naam heeft niet mijn voorkeur. Bedankt voor jullie hulp alvast! ♡
Joshua erg leuk Graham Yael Manuel Levine Fabrice Cameron Elijah Trevis Travor Roman/Romano Joaquin Fender Brycen Brandon Matthew Jeremiah Trenton Valerio Jermain Lamar /Lamari Moreno Miquel Zackery Phoenix Romeo(Roo-mee-joo) Quinten Quincy Rodney Jeevan Otlsndo Jayddn Isaiah Dimitr Jordan Rico Zeno Rocco Damian Romero Ferrence Ferris Preston Taylor Mattheo Brooklyn Bruce Evander Lorenzo Angelo Greyson Boston Brooks Bronx Randall Zephyr
Jeremy Mslcolm Maddox Morgan Anthony Josia Reza Justin Myron Thiago Bodhi Iven Phyllon Memphis Jaxon Christopher Dsnte Armand. Ezra Elias Maxim Deacon Vincenzo Brntley Braadlry Caiden Csmden Connor Cruz Diaz Danilo Devin Dion Luca Dimas Giovsnni Jethro Keano Lsndon Msnoah Mikai Montell Morrison Nigrl Spencer Sway Chez Xavian Dylan Elia Mattia Skylar Nino Kane Miles Parker Dwayne Livay
Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Morris Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Manuel Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Hugo Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Fabian Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Owen Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Maddox Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Vince Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Florian Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Damian Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Tristan Rafael*, Olivia, Sidney, Dominic en Quinten
Eerste namen waar ik aan denk zijn Tristan en Gideon Verder: Angelo, Azarja, Bastian, Castiël, Elias, Eliano, Elijah, Ferran, Gabriël, Iliano, Jenoah, Jonathan, Keano, Kilian, Manuel, Mathias, Nikola, Nikolai, Tobian, Tobias, Valentijn, Wessel, Xavier, Yannick