Lieve dames, Weet misschien 1 van jullie waar ik 1 potje anijszaad kan kopen? AH/Vomar ben ik al geweest en Dirk van de Broek volgens mij ook niet. Iemand een idee?
Apart.. Bij onze suup hebben ze het gewoon in van die standaardotjes van verstegen... Je kunt het hier proberen: Anijszaad gemalen bestellen? - Binnen 1 werkdag in huis?
Ga ik even opnieuw kijken dan, ik had het ook gevraagd maar ze keken ook al vreemd op dat het er niet was haha.
Apart zeg... Hier hebben ze juist veel soorten kruiden/specerijen/zaden etc. Ook allemaal veel goedkoper dan bij de supermarkt, dus daarom koop ik het daar eigenlijk ook. En de Islamitische slager hier heeft het (zo'n enorm kruidenrek) ook trouwens.
Ik heb het maar aan mijn moeder gevraagd aan de andere kant van NL haha. Zij verstuurd het potje gewoon via de post. Maar bedankt allemaal voor de reacties.
Bij een echte ware bakker. Ze verkopen het niet los in de winkel,als je het even vraagt heeft de bakker wellicht wat in het magazijn liggen. Althans bij de bakker waar ik werkte hadden ze dit.