Gezocht oplichter Amersfoort dakdakker

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem85, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Wie o wie kan ons helpen? Wij zijn opgelicht door een dakdekkersbedrijf genaamd Renodak. Inmiddels bestaat dit bedrijf niet meer, maar daar laat ik het natuurlijk niet bij zitten! Ik hoop door mijn informatie te delen dat er misschien iemand is die een ping-momentje heeft!

    Een combi van 2 mannen.
    Man 1: blank, redelijk klein, vatsig, op zijn armen 2 namen (zoon en dochter) Brent en Vayen (2e naam weet ik niet helemaal zeker) De kinderen zijn nog onder de 4 jaar. Man is eind 20/30 schat ik. En waarschijnlijk woonachtig in Amersfoort.
    2e Man is getint. Een zeer vriendelijk voorkomen. Waarschijnlijk uit Amsterdam.

    Ik hoop zo dat iemand iets herkent! Lijkt mij fantastisch om revanche te nemen!!

    Bedankt alvast voor de moeite!!
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    KvK eens nakijken? staat wel in op welk adres en eigenaar de zaak stond, zoek je via die hoek weer verder.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Waar was Renodak gevestigd? Met een KVK, kom ik vaak achter het privé adres vd personen.
     
  4. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.114
    113
    Ik zie gevestigd in Amsterdam, kvk 81618379. Is dit m?
     
  5. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Hij was gevestigd in Amsterdam. Daarvoor in Amersfoort. Je hulp is super!! Dank alvast
     
  6. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Ja inderdaad. Die is het! Lief dat je helpt zoeken!
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    tegen betaling kun je een uitgebreid uittreksel aanvragen bij de KVK met meer informatie dan je gratis via internet op hun website kan vinden.
     
  8. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.114
    113
    Ik vind dit stiekem altijd heel leuk :o: als je er wat euro's aan uit wil geven zou ik het kvk opvragen en daar staan dan de gegevens van de bestuurders. Heeft aangifte doen bij de politie zin?
    Ben benieuwd wat er gebeurd is. Die dude(s) ken ik overigens helaas niet..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Bedankt voor de tip! Helaas kan je dit alleen aanvragen als je zelf een kvk nummer hebt!
     
  10. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Tsja....laten we zeggen dat we te snel waren en geen goede research hadden gedaan. We hadden lekkage en dan ben je toch wat sneller geneigd om het snel te laten maken en dan maak je dus een domme keus! Aangifte zou nog kunnen, maar dan zou ik graag toch meer informatie hebben.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik wil dat wel voor je doen hoor. Stuur maar een pb als je dat wilt.
     
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    In welke vorm ben je opgelicht? Slechte reparatie? Bizar hoge kosten? Of betaald en niet op komen dagen?
     
  13. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Ze hebben slecht werk afgeleverd. De lekkage die we hadden is niet gemaakt. Ons dak is alleen geverfd met een dikkere verf laag.
     
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    dak van buiten geverfd of binnen de wand geverfd? Gaat het om een plat dak of pannendak? En hebben ze op het dak zelf ook werkzaamheden verricht? Soms is een lekkage moeilijk te vinden en het gebeurt echt wel regelmatig dat je denkt het probleem gevonden te hebben maar dat het toch elders (ook) nog zit. De afhandeling daarna is alleen belangrijk als blijkt dat je de oplossing toch niet hebt gevonden en het probleem toch niet hebt verholpen. Heb je daarover nog contact met ze gehad? En hoe ben je bij ze terecht gekomen? Via een verzekeraar of via internet zelf gezocht?
     
    citroenrasp, olleke, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. En hoe staan de werkzaamheden vermeld op de factuur?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Goede vragen. Heb je ze eerder wel te pakken gekregen, en wat was hun reactie? Heb je een second opinion gehad die heeft gesteld dat dit bewuste oplichting betreft (wat ook impliceert dat er iets anders is gezegd dan gedaan), of kan het nog een gevalletje lage kwaliteit werk of "wel goed gedaan, niet goed gegaan" zijn?
     
    Zeebra, Sado en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Nee, dit is echt oplichting! Helaas kan ik er niet veel meer van maken. Ze zouden de bitumenlaag aan de buitenkant voorzien van een nieuwe dubbele siliconelaag zodat er geen lekkage meer zou zijn. Ten eerste is er slechts 1 laag op gesmeerd (en ook nog eens slordig) en ten tweede is het geen bijzondere verf die hier normaal voor gebruikt zou moeten worden. We hebben een ander bedrijf laten komen en die hebben bevestigd dat het prutswerk was en dat ze ons dak voor een veel te hoge prijs alleen geverfd hebben. Uiteraard hebben wij contact met het bedrijf gezocht (mail/bellen) maar die gaven geen enkel gehoor. Per 1 november is het bedrijf opgedoekt.
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Klinkt wel als oplichting ja. Hoe ben je van plan revanche te nemen als je ze hebt gevonden?
     
  19. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Wij haddden een of andere klojo voor een klus die ervoor wel goed werk had verricht, dus vandaar dat we hem voor een andere klus ook hadden gevraagd. Steeds smoezen en daarna radiostilte.
    Hij had best wat over zichzelf verteld, dus we hadden zijn huisadres snel gevonden (dorpje, dat scheelt ook).
    Aangetekende brief gestuurd, daarna heeft de rechtsbijstand het afgehandeld en hebben we ons geld terug gekregen.
     
  20. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    het hangt er misschien nog wel vanaf of het bedrijf failliet is of niet. Als ze failliet zijn wordt het een stuk lastiger om wat te halen.

    ik ben geen expert op dak gebied, maar wel recent ook dak laten vervangen. Zo’n laag erop smeren is al niet een heel goed advies. Wij hebben dat toen ook geoffreerd gekregen, maar obv andere adviezen toch voor hele nieuwe bitumen laag gekozen.
    Het klinkt als een stelletje prutsers, super vervelend meid!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina