O en nog een vraagje. Iets dieper/verder in de zee komen van die luchtbelletjes omhoog. Ik kom daar niet bij met mijn hengel.. is dat iets wat later in het spel unlocked wordt of heb ik iets gemist aan het begin?
In de shop kan je een duikpak en duikbril kopen en vanaf het strand kan je t water in. Bij die bubbels moet je duiken met Y en dan zwem je tegen t zwarte ding aan.
Jazeker! Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk Dus ... na kerst ga ik het spel resetten en dan klopt het voor mij gevoel weer haha.
Winterkleding gewoon in de shop, komt zo nu en dan wat voorbij aan mutsen, jassen en schoenen. Belletjes in water inderdaad duikpak kopen en lekker zwemmen. Naja lekker... tis winter
Ik zal voordat ik het spel reset mijn eiland open zetten dan zal ik alles wat ik heb neerleggen voor mensen die dingen willen hebben. Soort van laatste uitverkoop Dan kom ik daarna weer bij jullie om fruit bedelen haha
Thanks misschien een paar dingen.. het is ook wel eens goed om op te ruimen. Net als bij een verhuizing
Vallende sterrn zag ik bij je. Als je met lege handen omhoog kijkt met de camera, dan kan je ze spotten. Zodra je 1 ziet, druk je op A en maak je een wens. Volgende ochtend vind je dan sterfragmenten op je stranden
Ik ben gister druk bezig geweest met eilanden verhuizen. Mijn dochter heeft zelf een switch lite gekocht en heeft ons eiland meegenomen. Daarna ben ik weer terug verhuisd naar mijn eigen switch en een nieuw eiland gestart. Pff wat een klus. Maar ik ben er weer !
Mijn sneeuwpop geeft steeds aan dat hij niet perfect is. 1 smelt nu al. Hoe maak ik een perfecte sneeuwpop
Eerste bal tot boven je oren en de tweede bal tot onder je oren. Van je poppetje als die ernaast staat