Hallo allemaal! Ik ben ook weer wat fanatieker aan t spelen. Had t een hele poos niet zo veel gedaan omdat ik niet meer zo goed wist wat ik moest doen, maar nu is het wel weer leuk met al die sneeuw enzo! Hoe ik trouwens een perfecte sneeuwpop maak is 2 helemaal groot maken en dan 1 van de 2 over 10 stukjes zandpad rollen
Wat doe je trouwens verder met al het fruit? Verkopen? Ik heb beetje veel appels en perziken en kokosnoten nu
De sneeuwvlokken dit zijn leuk! Vandaag geluk en er 3 gekregen. Een perfecte sneeuwpop maken is mij nog niet gelukt. Er staan er inmiddels 3. Je kan net als bij andere bewoners ze aanspreken en dan zeggen ze wat. Ze blijven 4 dagen staan, als het je lukt om een perfecte sneeuwpop te maken zou je elke dag een grote sneeuwvlok krijgen en een diy. Je kan er elke dag 1 maken dat is dan wel weer jammer. Wel komisch dat de mestkevers met je sneeuwbal vandoor kunnen gaan
Ja die mestkever zag ik ook ineens met een bal haha Hoe krijgen jullie die mooie grote schijnende sterren op je eiland?
Ik had een perfecte sneeuwpop, jippie! Ik las de tip met 1 bal tot je oren maken en de volgende tot onder je oren - dat werkte hier dus meteen bij de eerste poging
Hebben jullie al veel kerst diy? Ik heb een kleine boom, grote boom, rendierverlichting en een krans. Maar vind nu niks meer
Nog niets, heb er vandaag ook nog niet achter gezeten. Wordt wel chagrijnig van die sneeuwpoppen. Lukt me maar niet om hem perfect te krijgen
Aangeklede sneeuwpop kreeg ik ook. Ik speel niet online en ben inmiddels 2 keer naar een ander eiland gevlogen. Twee keer kers, en dat heeft mijn eigen eiland ook. Ik heb zin in een sinaasappel of zo
Dat is een van de redenen dat ik uiteindelijk toch gezwicht ben voor online. Kreeg nooit meer dan 2 verschillende soorten fruit
Ja idd, dat is met online spelen wel makkelijker, ik kan je wel helpen aan wat fruit soorten dan. Zo kom je dan ook steeds weer verder in t spel.
Wat kun je dan met dat fruit? Ik ben net begonnen en ik kan het eten of verkopen, maar je kan er dus nog meer mee?
Je kan ook gratis weekje proef abbo doen he.. als je het maar voor die week op zegt. Zo heb ik alle soorten fruit gehaald En nu geen online meer. Maar opzich vind ik het nu nog wel leuk. Heb nog uitdagingen genoeg met bouwen enz. En mocht ik het zat worden kan ik altijd nog online kopen..
Ik heb zelf appel en kom met m'n nook miles bonnen ook alleen op eilanden met appel! Oja en kokosnoot.. Kom elke x keer op hetzelfde eiland met die bonnen, hebben jullie dat ook?
Je kan fruit dat niet op je eiland groeit voor meer verkopen dan fruit dat wel op je eiland groeit en daardoor veel geld verdienen om bijvoorbeeld je huis uit te breiden.
Ja je moet geluk hebben en dan kan je wel een andere fruitsoort tegen komen maar meer dan dat ben ik nooit tegen gekomen met nook miles
Ik kwam vandaag op een eiland zonder kersen! Ik kreeg bamboe. En eindelijk ijzer voor de bouw van de winkel