Eilandvlag of lied veranderen helpt ook. Gewoon doen wat ze zegt dan ben je er sneller. kk is overigens wel vreselijk net katten gejankt wel praktisch want je krijgt dan alle nummers. Betreft kerst diy je moet veel geluk hebben, laatst op 1 dag 3 plannen (kerst)en vandaag met heel veel moeite 1 en dat was nog eens een winter diy Perfecte sneeuwpop is inmiddels gelukt, had gelezen een pad maken van 10 tegels en dan rollen, 1 tot het grootste en 1 tot het grootste en dan over de tegels rollen. Het werkte voor geen meter, tellen tot 17 en 12 voor de perfecte maat werkte ook niet. Het meten tot boven het oor en onder het oor is toch het beste. Inmiddels al 4 perfecte sneeuwpoppen.
@owly pad maken werkt top, raad ik juist iedereen aan @tuc ze kunnen hem zelf verplaatsen als ze met Tom nook praten, kost 30000 klingels. Maar durf ook weer niet met zekerheid te zeggen dat dat al met de tent kan, want toen heb ik dat niet geprobeerd, maar denk het wel.
Heb ik allemaal gedaan maar eigenlijk zegt ze er gewoon niks over. Ze zegt alleen waarmee kan ik je helpen. En dan kan ik kiezen uit vlag , lied en bewoner bespreken.
Heeft er toevallig iemand de DIY van de grote feestelijke boom dubbel? Ik heb de DIY van lichtgevende boom dubbel we kunnen ruilen
Worden die leningen alleen maar hoger Heb net die van 198.000 afgelost, heb ik er nu 1 van 348.000 aan mn broek hangen
OMG Ik ben net begonnen en zit met een lening van 98.000... Die kan ik bijna afbetalen. Ben nu nog even aan het bedenken of ik dit wel echt een leuk spel vind. Het gaat nu nog zo traag. Blijft dat zo, of hoort dat bij de opstart en wordt dat wel beter?
Jaa het wordt echt beter. Ik word er ook helemaal simpel van! Vanaf dat kk slider op je eiland komt kan je echt wat gaan doen. Oh en zorg snel dat mabel op je eiland blijft (die blauwe egel die kleding verkoopt) dan kan je straks veel ontwerpen downloaden (als je online kan)
Zodra je kan zwemmen en duiken verdien je snel heel veel geld. Je hebt zo rondjes van 8000- 13000 klingels met 5 minuten duiken.
Ok, dan ga ik nog even volhouden. Helpt nu ook niet mee dat ik alleen ‘s avonds kan spelen. Overdag wordt de switch geclaimd door de kinderen. Zo irritant
Oh dat kan ik al wel, maar blijkbaar had ik nog niet door dat het zoveel opleverde, haha. Ga ik vanavond eens flink duiken.
Die laatste lening is idd 2,4 miljoen hahaha Ik doe ook altijd veel zwemmen en duiken om veel geld te verdienen. Dat gaat het snelst en het voordeel is dat er geen materiaal kapot kan gaan
Haha ja kan ik me voorstellen, heb ik gelukkig nog geen last van. Ik had nog iets aangepast aan mijn vorige post: zorg snel dat mabel op je eiland blijft (die blauwe egel die kleding verkoopt) dan kan je straks veel ontwerpen downloaden (als je online kan)
Top! Thanks voor de tip! En heb jij ook een online abo? Ik zit daar nog over te twijfelen, of dat wel zin heeft. Waarschijnlijk wel voor dit spel, maar vraag me dan af of het verder ook nog meerwaarde heeft.