Je kan met een online abonnement ook heel veel oude Mario spellen en andere oude ninentendo spellen gratis downloaden (weet niet of je dat leuk vindt) en je kan het eerst een week gratis proberen.
@Adje @tuc een beetje een idee wat je met een online abonnement bijvoorbeeld ook kan doen. Ik heb net een weg ontwerp gedownload in de kledingwinkel van mabel en ben nu een weg aan het maken.
Ik heb het net gelijk maar even geregeld. Kan ik vanavond kijken wat ik er mee kan. Nu kan ik iig ook andere eilanden bezoeken. En het lijkt me wel leuk om te zien hoe anderen het aanpakken en wat er allemaal te krijgen is.
Je mag vanavond altijd even langskomen als je wil. Ik ben nog niet zover want ben net weer opnieuw begonnen.
Leuk! Moet ik daar nog iets van een code voor hebben? Daar las ik iets over in dit topic. Maar dat is allemaal lastig te begrijpen als je het spel niet kent
Ik moet mijn eiland open zetten en jou mijn code geven maar dat doe ik pas op het moment dat je komt. Laat maar weten vanavond als je er klaar voor bent
Ik heb nog wel kerst en winter diys voor wie wilt Zwemmen levert idd met een tas van 40 vakjes zo 40-50 duizend op! En tarantula eiland maken op een nook miles eiland, daarna kun je ook flink cashen
Bij mabel moet je voor een bepaald bedrag gekocht hebben, daarna vraagt ze of ze een winkel mag openen op je eiland. Weg gaat ze sowieso nooit hoor, maar dan blijft ze op haar kleedje en dat is veel minder uitgebreid
Ik zat ook altijd met zweethandjes hoor maar het was het wel waard, had ze opgespaard voor Flick en toen was het meer dan 1 miljoen