Wat knap dat je helemaal opnieuw begint zeg! Het is bij mij nog een grote gras hoop dus denk dat ik je niet kan helpen hiermee
Ja was er helemaal klaar mee. Letterlijk én figuurlijk werd saai en had al 2x mn eiland volledig leeg gehaald en opnieuw begonnen. Maar had alle beesten fossielen enz. Was geen uitdaging meer. Dus samen met dame van hier zijn we tegelijk gaan resetten
Ik zit denk ik met hetzelfde, lastig wat je met sommige stukken moet doen.. Ik heb online op YouTube wat ideeën opgedaan misschien kan je dat doen..
Ik wil wel komen kijken! Heb sinds gisteren de eiland ontwerp app maar nog geen idee hoe en wat het aan te pakken!
Ik ben sinds gisteren ook begonnen! Wat een leuk spel! Ben nu al verslaafd Mag ik vanavond bij iemand op bezoek komen? Heb zojuist een abo afgesloten Bij mij mag natuurlijk ook! Ik heb sinaasappels in overvloed
Het lukt niet om een abonnement af te sluiten Ik heb geen creditcard en via PayPal lukt t ook niet. Iemand tips?
Hoi dames! Ik heb ook zin in online vanavond! Iemand nog wat nodig? Of zin om langs te komen? Of ik ga zelf ff eiland hoppen
Oeh ik moet nog sinaasappels hebben! Enige die ik nog mis als je bij mij komt kan je ze als het goed is voor errrg veel centjes in mijn winkel verkopen
Ja herkenbaar haha ik ben naar de game winkel gegaan en die hebben een code uitgedraaid en toen lukte het heel handig. Alleen waren de winkels toen nog open en nu niet... maar wellicht kunnen ze je wel helpen op afstand.
Ik had wel net een cool tijger shirt in mn winkel gekocht dus mn poppetje loopt er bij als een veerkampje hoor
Je kan het ook bij nintendo.nl kopen, dan krijg je een code denk ik, ik weet alleen niet hoe dat zit met die proefweek