Sry had even een crisis hier. Mijn switch wilde niet meer aan. Gelukkig doet ie het weer Nog iemand online? Dan gooi ik poort nog even open
Als je een verhuizing aanvraagt, kan dat dan direct of moet je een dag wachten zoals met de verbouwingen? En moet je eerst alles inpakken (in je huis en tuin) of verhuis je alles zoals het staat?
Sorry ik kwam maar niet meer op zp, site kin niet laden ofzo? Is t over bevolkt hier s avonds? Morgen nieuwe kans?
@nicole18 is goed @tuc duurt idd een dag, je hoeft niks op te ruimen in je huis, wat buiten staat blijft achter en moet je verplaatsen
Alles binnen gaat mee. Buiten niet. Je krijgt meteen verhuispakket, kies nieuw stukkie grond en volgende dag staat het huis op nieuwe plek Nu alle bewoners aan het verhuizen hier. Ben door mn klingels heen haha
Sommige staan net 1 vakje verkeerd. Bloedje irritant. En wilde mn pad ff anders hebben. Je zag achter en huisje niet dat er een helling zat
Je maakt mij steeds nieuwsgieriger, wat maakt het anders als ze 1 vakje opschuiven? Ik zie vast dingen over het hoofd. Ik ga nl verhuizen omdat de kinderen (zonder dat ik het wist) hun tentjes pal naast mij gezet hebben, omdat "ze dicht bij mama wilden zijn"
Hahaha herkenbaar. Heb mijn kids nog verbannen van het nieuwe eiland. Ze wachten maar ff tot ik plekje voor ze heb uitgekozen 1 vakje opzij verhuizen gaat helaas niet. Moet je huis eerst heel ergens anders neerzetten omdat het anders overlapt met bouwen en het oude huis. Per verhuizing kost het 50.000. Dus dat is 100.000 omdat hij 2x moet Al je online heb ben je meer dan welkom!
We gaan het online ws morgen regelen Maar wat ik bedoelde, ik was benieuwd waarom jij vond dat je bewoners niet goed stonden? Ik heb de 3 die ik moest indelen zomaar neergeplant waar ruimte was haha. Ben benieuwd of ik dingen over het hoofd zie, en jij meer weet dan ik (Dat laatste zal sowieso wel over dit spel)