Hahah volgens mij niet namelijk hahah proberen het wel! Kan bij beste vriendjes geloof ik alleen. Kom dr aan
Bloemen kun je wel opgraven en planten bij een ander, een ander kan ze niet bij jou opgraven als je geen beste vrienden bent ow en blauwe bloemen zijn niet te koop alleen rood, wit, geel, de rest zul je zelf moeten kruisen (of krijgen)
Mocht er nog iemand de kamerplanten in de catalogus hebben staan die ik mag komen kopen, dan hou ik mij aanbevolen
Ik dácht altijd handig te zijn met dit soort dingen, maar ik word oud. Oefff... Kan iemand vertellen hoe ik vrienden toevoeg? We hebben het spel nu 3 dagen en het enige wat we doen is over de helft van ons eiland rondlopen, takken verzamelen, vissen en wat insecten/schelpen vangen.. Ben wel online geweest maar krijg dan een melding dat ik geen vrienden in de lijst heb en van die dodo codes snap ik helemaal niks.
Leif is vandaag ook bij mij! Iemand het doe het zelf plan voor een kaptafel? Wil mn uiterlijk veranderen.
Is in het begin altijd even uitzoeken. Je hoeft niet persee vrienden te zijn om elkaar te bezoeken. Wel als je spullen via de post wil verzenden. Als je naar iemand toe wil ga je naar het vliegveld en kies je eerst voor een ver eiland, dan via dodo code. Dan moet je dus wel eerst een code van iemand krijgen.
Oh dan kom ik graag langs als dat mag! Ik kan wel een grote staande spiegel voor je meenemen dan kan je ook je uiterlijk veranderen. Kaptafel heb ik niet.
Nee je kan zo’n bon maar 1x gebruiken. Heb gisteren dus 55 bonnen gebruikt. De eerste paar eilanden haal ik altijd helemaal leeg. Dus ik kap de bomen om en sla tegen de stenen. Als ik genoeg voorraad heb ga ik echt alleen maar naar een eiland voor een bewoner. Dan ben je snel op en neer.
Bij mij is de knollenprijs is 47... Volgens mij is dat ultra laag. En mijn museum en nook miles machine zijn gesloten. Heel irritant!
Oke thanks. Dacht al dat ik weer iets verkeerd deed. Ik heb nog maar rond de 50.000 nook miles. Dus zo vaak op en neer is niet echt een optie