Ahhh geen plek.. ik heb een katteneiland ahahah ik heb 4 of 5 katten.. en 4 vogels/eend/pinguïn en dan loopt er nog een verdwaalde aap tussen
Vraagje, gisteren voor het eerst begonnen en zie volgens mij iets van een vallende ster ergens liggen maar kan het niet oppakken?! En hoe kom ik aan een diy voor een schep?
Alleen de eilandleider kan Tom Nook de dieren geven voor het museum en is idd de eerste 5 dieren, daarna komt er een museum op je eiland
Ik vind hem ook helemaal niet leuk ben blij dat hij weggaat. Had hem al vreselijk genegeerd We krijgen nu bubbles de hippo
Hoe verdien je nou beetje snel klingels dan? Ik heb gevoel dat ik mega langzaam ga met de centjes verdienen hahaha (man zegt: dat is niets nieuws, nien) maar als ik een Nook bon gebruik kom ik op butt eilandjes waar niks staat behalve paar bomen en stenen.. dus daar verdien je ook niks aan (of ik heb pech) en net halfuur diepzee gevist en ook niks boeiends gevonden.. mn knollen zijn verrot ik doe iets verkeerd
Ik vond pashmina vreeeeselijk. Die werd telkens boos als ik wat zei. Heb geklaagd en nu is ze verhuist hahaha
Haha! Als je knollen verrot zijn heb je de tijd van je switch verzet of je bent te laat geweest met verkopen. Je moet je knollen voor zaterdagavond verkocht hebben. Je kunt ook je insecten en vissen bewaren in de opslag. Als Flick of CJ er zijn dan kan je ze voor veel meer verkopen bij hun dan bij Nook.