Gaat niet zo snel als tarantula eiland hoor, ik was er wel de hele avond mee bezig omdat ze niet achter mekaar spawnen, maar vond het het wel waard altijd
O ik ga ook kijken of ik een tarantula-eiland kan maken! Ik heb veel geld nodig als eilandvertegenwoordiger. Ik moet nu nl huisjes bouwen en dat kan alleen als ik een brug maak. En dan wil ik wel direct een mooie brug, a 268000 klingels. Ik zal vragen of de rest van mijn gezin al hun voorwerpen bij mij neerleggen. Kan ik weer wat verkopen. Cadeautjes uit de lucht mis is helaas vaak. Dan sta ik om x4 en x9 klaar totdat ze boven land verschijnen, maar dan zie ik ze toch niet op een of andere manier. En als ik ze vind, zit er klei in.
Ik zag dat je bananen en citroenen etc kan hebben. Heb jij die soorten allemaal? Ik heb appels, kersen, sinaasappels, peren, kokosnoten, bamboe en perziken
Voor zover ik weet zijn er geen bananen en citroenen, wel in het oude spel dacht ik? Wat jij noemt is naar mijn weten alles wat er is...
Ik heb ze gisteren bij mij maar verkocht omdat ik wilde tijdreizen naar afgelopen april om een heg diy te halen en anders zouden ze bederven
Ik heb hem even gehad, was mijn eerste kampeerder dus ik moest hem nemen, echt een nerd hamster vond zijn huisje ook echt niet leuk @Vogelinnetje klagen helpt niet, je kan zelf niet beïnvloeden wie er weg wilt, is compleet random