Hahaha oeps sorry! verkoop ze dan maar hoor! Ik heb nog vakantie dus ben er morgenochtend wel maar geen idee hoe laat
Ja dan ik er ook. Heb gisteravond al mijn bewoners verhuisd naar een andere plek. Ga begin van de avond kijken of ik het oude stuk zover mogelijk leeg kan krijgen dan kan ik daar de spullen neerleggen Ik heb echt niet alles hoor maar wel een deel. Ik kan trouwens wel zo’n beetje alles bestellen.
Ik zal is kijken wat je hebt dan en mocht ik nog dingen missen (ik ben zelf ook al iets) dan laat ik het weten
Yes, bericht gehad dat K.K komt. Daarna krijg ik als ik het goed begrepen heb de tools om het landschap aan te pakken!
Bij mij ben je al keer geweest dacht ik? Anders kan dat straks wel ff. Dochter heeft nu de switch gekaapt
@Neskio Deze sets zijn compleet: Deze zijn niet compleet: Heb ook dit nog: Links liggen 3 klokken En hier liggen 4 restaurantwanden en retro brandstofpompen.
Oeh tof! Wat heb je veel Zou ik die groene/turquoise, rode set en die neonborden mogen catalogen? En ook de rode brandstofpomp en restaurantwanden? Ik ben er rond half 8 als iedereen meewerkt.
Ik ook! En ik snap echt niet hoe dat kan. Mijn eiland is nog een grote bende... Ben vooral bezig met klingels en nook miles verdienen en upgraden van huis. Ik denk dat ik morgen dan maar eens moet gaan proberen om het toonbaar te maken. Dan kan ik ook een keer visite ontvangen
Leuk! Ik kom dan graag een keer kijken. Ik heb op het eiland ook niet veel gedaan buiten een fruitboomgaard en wat bloemen. Maar na de 10e bewoner kwam die melding direct.
Alles ligt er dus je kan alles catalogen Ik ga proberen er rond die tijd te zijn. Kan iets later worden ivm bedtijd van de kids.
Iemand hier misschien een tip hoe ik aan een plan kan komen voor een boomstampalen set? Sta nu al een paar dagen stil in groei omdat ik geen brug kan maken zonder dit plan...