Ik wil ook weer Leif! 1x gezien. Gisteren Sahara en het spookje op bezoek. Iemand al een keer die kunsthandelaar gezien? Die zou langs moeten komen zodra Blather over kunstwerken begint, maar ik heb hem nog niet gezien. Zou aanmeren op het strandje bovenin.
Ja die heb ik al twee keer gehad. Het eerste schilderij gewoon gekocht en die was niet vals. Daarna bij een aankoop eerst even internet gecheckt zodat ik geen vervalsing zou kopen. Dat ging goed. Nu aan het wachten tot hij weer langskomt.
Is er iemand online? Speel al een tijd, maar nog nooit bezoekers gehad (of bij iemand oo bezoek geweest). Mn eiland is een troep, maar appels in overvloed. Kom maar kijken/plukken als je zin hebt! Dodo code is 470RB
Nou hè! Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat ik wil. Het liefst zou ik nu gewoon een blanco eiland willen en vandaar uit gaan bouwen.
Jaaa dat dacht ik vanmiddag ook. Ik heb genoeg kliffen bovenop weggehaald zodat het museum helemaal naar achter kan. Dat wordt morgen verplaatst en dan is ook de helling af. Voor het overzicht ben ik begonnen bij waar je het eiland op komt vanaf het vliegveld. Links staan bij mij de huizen van de kinderen dus daar paden gemaakt en muurtjes. Rechts van het plein staat nooks hoek en de able zusjes dus die hebben ook paden nu. Zo breid ik steeds een beetje uit. Achter het plein stond het museum, die is morgen weg en dan komt daar een speeltuin.
Sinaasappels mis ik nog. Maar weet niet hoe lang ik nog online ben, half uurtje nog gok ik. Anders een andere keer. Zolang ik online ben blijven de poorten open
Oh ja, zo is het wel een goed idee. Ik moet dan ook allerlei gebouwen gaan verplaatsen, anders wordt het echt hopeloos.
Ja dat heb ik eerder ook al moeten doen. De winkel is al naar achter verplaatst en mijn huis is op een heel andere plek gezet. En nu het museum weer. En ook al een aantal bewoners.