Ik heb niet heel dit topic doorgelezen, daar zijn me iets te veel berichten voor.. Misschien is dit een klein beetje off-topic. Ik heb het spel nu een aantal weken. Speel niet heel lang achter elkaar, maar heb ook niet het idee dat ik heel veel vooruitgang boek. Ik heb nog steeds een tent, kan alleen maar wat schelpen, sinaasapels, takken verzamelen en een beetje vissen. Ik probeer wat opdrachten rond te krijgen die op de NOOK telefoon staan.. Maar wanneer kom je nou een beetje verder in het spel? Ik lees wel al dat er al mensen zijn die huizen hebben, musea etc en hele andere spullen kunnen verzamelen.. Gewoon een kwestie van vaker spelen?
Bij Tom Nook kun je dagelijks opdrachten krijgen om verder te komen. Ook kun je bij hem je huis upgraden en insecten en vissen brengen zodat er een museum komt
Ik maak ff dodo code aan. Heb je misschien ook ander fruit wat je mee kan nemen dan kokosnoten en peren?
Hahaha het kan idd niet zonder online! Maar als je geen online wilt hoef je niet speciaal hiervoor te kopen joh! En ik heb al het fruit ik pluk het alvast voor je als je het wel doet